خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماهانه سامسونگ عملی می‌شود

آپدیت امنیتی ماهانه سامسونگ عملی می‌شود

پس از گذشت چند ماه از قول سامسونگ برای انتشار آپدیت‌های امنیتی به‌صورت ماهانه، این شرکت لیست کوچکی از دستگاه‌هایی منتشر کرد که کاندید دریافت این به‌روزرسانی هستند.
۲۷ مهر ۱۳۹۴

پس از وحشتی که باگ استیج فرایت در دل کاربران اندروید انداخت، شرکت‌های تولیدکننده بزرگ متعهد شدند از این پس هر ماه یک وصله (پچ) امنیتی برای محصولات خود منتشر کنند. سامسونگ پس از گوگل دومین شرکتی بود که به کاربران خود چنین قولی داد، اما متاسفانه در چند ماه گذشته از این شرکت کره‌ای هیچ حرکتی در این زمینه شاهد نبودیم.
همه ما می‌دانیم کار شرکت‌های تولیدکننده برای انتشار آپدیت‌های نرم‎افزاری بسیار سخت است و این شرکت‌ها برای انتشار هر آپدیت باید تاییدیه‌ اپراتورهای محلی را کسب کنند. از طرفی گستردگی تنوع محصولات مورد دیگری است که شرکت‌هایی مثل سامسونگ با آن روبرو هستند؛ دقیقا به همین دلیل بود که HTC اعلام کرد نمی‌تواند قول انجام دادن چنین کاری را به کاربرانش بدهد.

 

image

 

با این حال سامسونگ به‌تازگی فهرستی کوچک از دستگاه‌هایی منتشر کرده که قرار است آپدیت‌های امنیتی ماهانه را دریافت کنند:

همان‌طور که می‌بینید، این فهرست تنها به پرچم‌داران 2014 و 2015 این شرکت محدود است و حتی نام مدل‌های سری A، که گوشی‌های میان‌رده محبوبی هستند، در آن دیده نمی‌شود. با این حال باید شروع این حرکت را به فال نیک گرفت و امیدوار بود که طی ماه‌های آینده گوشی‌های بیشتری به این فهرست اضافه شوند.

منبع: Slash Gear

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

reza.mllt

۱۳۹۴/۷/۲۷
ولی من حدود یک ماه پیش اپدیت استیج فرایت را برای htc دریافت کردم

محمد

۱۳۹۴/۷/۲۷
سلام ببخشید ایا خبری درباره انتشار اپدیت اندروید سری E سامسونگ مدل E7 اومده و یا اگه نیومده قولی راجب اپدیت اندروید این گفته شده یا نه ممنون

پیشنهاد سردبیر