خانهاخبار
اچ تی سی می‌گوید اپراتورها در مسیر انتشار آپدیت‌های امنیتی ماهانه سنگ می‌اندازند

اچ تی سی می‌گوید اپراتورها در مسیر انتشار آپدیت‌های امنیتی ماهانه سنگ می‌اندازند

با کشف شدن باگ استیج فرایت در سیستم عامل اندروید، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده قول دادند هر ماه برای محصولاتشان آپدیت امنیتی منتشر کنند؛ ولی در این بین شرکت اچ‌تی‌سی قولی نداد. حالا یکی از مسئولان این شرکت توضیح داده که دلیل آن عدم همکاری اپراتورهای مخابراتی با تولیدکنندگان است.
۱۳۹۴/۷/۱۳

پس از کشف شدن باگ خطرناک استیج فرایت، که بسیاری از گوشی‌های اندرویدی را در معرض خطر قرار داد، شرکت‌های بزرگ دخیل در این مسئله مثل گوگل، سامسونگ و ال‌جی قول دادند از این پس هر ماه برای دستگاه‌هایشان آپدیت امنیتی منتشر کنند؛ قولی که تاکنون تنها گوگل به آن وفا کرده است.

 

image

 

دو روز پیش کاربری در توییتر از جیسون مک‌کینز، رئیس HTC امریکا، پرسید که چرا این شرکت، برخلاف سایر شرکت‌ها، به انتشار آپدیت امنیتی ماهانه متعهد نشده است. مک‌کینز در پاسخ به این سوال گفت که HTC نمی‌خواهد قول الکی به کاربران بدهد، زیرا اپراتورهای مخابراتی هم در عملی شدن این قول نقش زیادی دارند. از آنجا که اپراتورها نمی‌خواهند شرکت‌های تولیدکننده، با انتشار آپدیت، شبکه آنها را دچار مشکل کنند، به همکاری چندان راغب نیستند و حتی گوگل هم مجبور است برای نکسوس‌های غیر لاک، که تحت برند اپراتورها فروخته نمی‌شوند، از آنها تاییدیه دریافت کند.
در هر صورت خیلی خوب است که گوگل، سامسونگ، ال‌جی و سایر شرکت‌ها برای ارائه آپدیت‌های امنیتی ماهانه سر قول خود بمانند، حتی با در نظر گرفتن این نکته که برای گذشتن از سد اپراتورهای مخابراتی باید هفته‌ها تلاش شود.

منبع: Androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)