خانهاخبار
​ال جی قول داد ظرفیت باتری ساعت های هوشمندش را 25 درصد افزایش دهد

​ال جی قول داد ظرفیت باتری ساعت های هوشمندش را 25 درصد افزایش دهد

همان‌طور که می‌دانید، ساعت‌های هوشمند جزو سری گجت‌های پوشیدنی‌اند که روزبه‌روز در حال پیشرفت‌اند و به‌مرور دارند جای خودشان را در بازار پیدا می‌کنند. اما یکی از مشکلات بر سر راه آنها کم بودن عمر باتری است. حال ال‌جی برای این مشکل راه‌حل جالبی ارائه داده است.
۱۳۹۴/۴/۱۲

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران ساعت‌های هوشمند باتری این محصولات است. از آنجا که ساعت‌های هوشمند باید تا حدی کوچک باشند که بستن آنها به مچ دست در طول روز خسته‌کننده نباشد، اندازه باتری این محصولات نیز طبعا کوچک است. اگر از ساعت هوشمندتان طوری استفاده می‌کنید که یک روز کامل دوام می‌آورد، استفاده‌تان استاندارد است. به‌هرحال باتری ساعت‌های هوشمند باید بزرگ‌تر باشد و LG Chem در حال استفاده از روشی جدید است.

 

image

 

باتری‌هایی که در اسمارت‌فون‌ها و MP3 Player ها استفاده می‌شود همه مستطیل‌شکل هستند. در باتری‌های دایره‌ای مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند مقداری فضای خالی و بدون استفاده وجود دارد؛ در نتیجه ال‌جی استفاده از باتری شش‌ضلعی را پیشنهاد می‌کند. با استفاده از باتری شش‌ضلعی ال‌جی توانسته 25 درصد از فضای خالی بین باتری را کاهش دهد، البته این تغییر باتری باید به‌گونه‌ای باشد که نیازی به تغییر ساختار ساعت‌های هوشمند نباشد .

 

image


آنچه معلوم است این است که این تکنولوژی در اپل واچ استفاده نخواهد شد، چرا که این ساعت گرد نیست و از باتری بسیار کوچکی استفاده می‌کند. این به این معنا نیست که اپل واچ نسل بعدی گرد نخواهد بود، اما چیزی که واضح است اضافه شدن یک بازار به بازارهای تحت کنترل ال‌جی در آینده است؛ حتی اگر هیچ برندی جز خود ال‌جی از این باتری‌ها استفاده نکند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید برندهای دیگر هم به چنین باتری‌ای در ساعت‌های هوشمندشان نیاز دارند؟

 

منبع: Geek.com

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)