خانهاخبار
از هر سه گوشی فروخته شده در جهان یکی سامسونگ بوده

از هر سه گوشی فروخته شده در جهان یکی سامسونگ بوده

در سال 2012 سهم سامسونگ از فروش گوشی‌ها در دنیا 30.4 درصد بوده است.
۱۳۹۱/۱۲/۸

همه می‌دانیم که سامسونگ بزرگترین کمپانی گوشی‌ساز جهان است و طبیعتا در بین کمپانی‌های اندرویدی نیز بزرگترین گوشی‌ساز است. اما می‌دانید که این میزانی که سامسونگ از دیگران جلوتر است چهقدر است؟

 

به گزارش فروش جهانی سامسونگ در سال 2012 برابر 213.000.000 میلیون بوده است، که این رقم باعث می‌شود سهم سامسونگ از کل بازار گوشی‌های موبایل 30.4 درصد باشد، یعنی از هر سه گوشی فروخته شده در جهان یکی از آن‌ها سامسونگ بوده است.

 

image

 

شاید این خبر برای سامسونگ خیلی خوب باشد اما یکی باید از این نفوذ زیاد سامسونگ احساس خطر کند و آن کسی که باید احساس خطر کند کسی نیست به جز گوگل، زیرا این نفوذ زیاد سامسونگ باعث می‌شود سامسونگ توانایی این را داشته باشد که در معاملات خود بر گوگل مسلط شود.

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۹
واقعا مردونه بالا غیرتآ نظرت در مورد این پیام مرگ بر اپل بود خوب که چی . با تو هم هستم که میگی مرگ بر سامسونگ تو با خودت چی فکر میکنی.ارزش هم وطتناتون بیشتر از این برند هاست حالا طرفدار هر برندی که میخان باشد خواهش میکنم به هم و علاقه مندی های هم توهین نکنین (خواهشآ با التماس فراوان)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۹
البته تو این آمار glx در نظر گرفته نشده اگه میشد اپل و سامسونگ که حرفی برا گفتن نداشتن

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۴
من کلا حالم از سامسونگ بهم میخوره .گوشی های سامسونگ یا قیافه نداره یا سخت افزار خوب نداره .اگه هم این دو گوزینه رو داشته باشه خدا تومن (گرون)هست.من خیلی تحقیق کردم و به این چیزی که گفتم ایمان دارم. حالا میخواید منفی بدید یا + هیچ فرقی برای من نداره.برند خوب میخوای فقط سونی

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۳
مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۱
من خودم طرفداره اپل هستم ولی جدا خجالت میکشم.اخه طرفدارای اپل چرا شما اینجوری میکنید؟؟باور کنید دارید ابروی برند مارو میبرید؟؟تا خبری از سامسونگ میاد میریزید و عقده ای بازی در میارید.حتی به جای طرفدارای سامسونگ کامنت میذارید و توهین میکنید.اخه همه برندا محترم هستن.برای چی این کارارو میکنید که به شما بگن آی شیپ؟؟سسایت خوب جی اس ام ارزشش خیلی بیشتر ازین کارا هست که شما طرفدارای اپل بیاید و اینجارو به گند بکشید.من همینجا به صورت کاملا رسمی اط طرفدارای سامسونگ به خاطره رفتارای زشت طرفدارای اپل عذر میخوام.باشد که شما دوستان این طرفدارا اپل رو ببخشید...