خانهاخبار
گزارش تصویری جی‌اس‌از مراسم فرش آبی سامسونگ و استقبال مردم از S9 و S9 Plus

گزارش تصویری جی‌اس‌از مراسم فرش آبی سامسونگ و استقبال مردم از S9 و S9 Plus

امروز شرکت سامسونگ برای اولین خریداران گوشی‌های پرچمدار جدید خود مراسم ویژه «فرش آبی» را برگزار کرد که به ایجاد صف‌های طولانی در جلوی فروشگاه‌های این کمپانی منجر شد. با گزارش جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

در این مراسم که امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند در ۴ شهر بزرگ ایران برگزار شد به اولین خریداران گلکسی S9 و  S9+ از ۳ تا ۱۰ میلیون ریال تخفیف خرید گوشی اهدا گردید. 

صف‌های طولانی مقابل نمایندگی‌های سامسونگ در ۴ شهر منتخب نشان‌ می‌دهد که استقبال از گلکسی S9 و S9+ از نسخه‌های پیشین نیز حتی بیشتر بوده و به نظر می‌رسد این گوشی نیز بتواند موفقیت پرچمداران گذشته سامسونگ را در ایران تکرار کند. 

image

 

پرچمداران جدید سامسونگ هفته اول اسفندماه در کنگره جهانی موبایل (MWC) ۲۰۱۸ معرفی شدند. این گوشی‌ها برای نخستین بار پیش از بسیاری از بازارهای جهانی وارد بازار ایران شدند. گلکسی‌های جدید سامسونگ در دو مدل ۵.۸ اینچی S9 و ۶.۲ اینچی S9+ طراحی و عرضه شده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم فرش آبی در فروشگاه بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) در تهران در  ساعت ۱۰ صبح و پس از آن در فروشگاه مگا مال تهران، مایکروتل پلاس کرج،  لاله پارک تبریز، خانه موبایل مشهد و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این مراسم بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر اول صف در هر فروشگاه قرعه‌کشی خواهد ‌شد و در مجموع به بیش از ۲۰۰ نفر تخفیف‌های ۱۰، ۷ ، ۵ و ۳ میلیون ریالی خرید گلکسی S9 و  S9+تقدیم می‌شود.

در فروشگاه بزرگ چارسو مراسم قرعه‌کشی بین ۵۰۰ نفر اول صف انجام ‌شده و به ۷۰  نفر جایزه داده می‌شود. 

در زیر با گزارش تصویری جی‌اس‌ام از این صف طولانی همراه باشید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
محصولات ال جی بدرد نمیخورن چون بوت لوپ میشن و بردشون میسوزه
هنگی وی30؟همونی که دوربینش در حد اس6 هست باتریش ضعیفه صفحه اش در حد سامسونگ نیست و چیپستش قدیمیه و 4 تومن قیمتشه؟ حالت خوبه؟/

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
محصولات ال جی بدرد نمیخورن چون بوت لوپ میشن و بردشون میسوزه

میثم

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
این صف قرعه کشی می باشد. من از اونجا رد میشدم!!
قرعه کشی گوشی سامسونگ!

بی نام

۱۳۹۶/۱۲/۲۵
معلومه تا حالا تو این صفا نبودید علت اصلی صف 70 نفر قرعه تخفیف بود

saeed

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
شما برو همون ال جی بخر که نه توی لوازم خانگی نه توی گوشی تونسته بیشتر بفروشه و خودشو مثل سامسونگ جا بندازه زمانی که اپل 7 و 7 پلاس زد اونم با 8 و 8 پلاس فرقی نمیکرد به به چه چه همه تو هوا بود شرکت سامسونگ شرکی هست که تانک هم تولید میکنه واسه امریکا اونایی که باید بخرن میخرن و برندی هست که عالی شد هر وقت ال جی بهتر از سام شد بیاد اینجا خودتو بالا پایین کن شما امار کل دنیا رو از سام ببین بعد بیا نظر بده ارزش سهام سام رو نسبت به ال جی ببین بعد بیا اخی اخی بکن فعلا که رقابت توی فروش و رازی بودن مشتری بین هواوی سام و اپل هست سام سام 10 سال پیش نیست خیلی عالی تر و بهتر شد تا به امروز یا حق