خانهاخبار
عرضه گوشی K7i ال‌جی با قابلیت ضد پشه

عرضه گوشی K7i ال‌جی با قابلیت ضد پشه

ال‌جی یک گوشی پایین رده تازه به نام K7i عرضه کرده است که از ویژگی جالب ضد پشه پشتیبانی می‌کند. این گوشی به قیمت بسیار پایینی وارد بازار هند شده است.
۱۳۹۶/۷/۶

گوشی K7i ال‌جی از امروز در کشور هند عرضه می‌شود. این گوشی ویژگی منحصربه‌فرد و جالبی دارد که ممکن است توجه بسیاری از کاربران را به همین خاطر جلب کند. K7i قادر است پشه‌ها و حشرات آزاردهنده را از شما دور کند. استفاده از تکنولوژی Mosquito Away در گوشی مذکور باعث افزایش حجم اجتناب‌ناپذیری به بدنه K7i شده اما از طرف دیگر همین حجم اضافه است که می‌تواند بدون آسیب رساندن به انسان باعث دور شدن مگس‌ها و پشه‌ها شود. این تکنولوژی درواقع بر پایه امواج اولتراسونیک عمل می‌کند و به همین خاطر بدون بو و صدا است. کمپانی ال‌جی پیش‌ازاین هم ویژگی Mosquito Away را در برخی محصولاتش مانند تلویزیون و کولر به کار برده بود اما این اولین بار است که آن را در قالب گوشی هوشمند ارائه می‌کند. درواقع LG K7i اولین گوشی هوشمندی است که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند.

image

در کنار ویژگی Mosquito Away که یکی از ویژگی‌های کلیدی تبلیغاتی آن به شمار می‌رود، گوشی K7i به مشخصات فنی معمولی و پایین رده‌ای مجهز شده و به قیمت بسیاری پایینی وارد بازار شده است. تازه‌ترین گوشی ال‌جی از سری K به قیمت حدودا 122 دلار به فروش می‌رسد. گوشی مذکور صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی با وضوح تصویر 1280 در 720، پردازنده 4 هسته‌ای با قدرت فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن را با کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت ارتقا دهند. سایر ویژگی‌های آن شامل دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی به همراه فلش LED، حسگر سلفی 5 مگا پیکسلی و باتری 2500 میلی‌آمپری است.

از نظر نرم‌افزاری هم K7i به سیستم عامل اندروید مارشمالو نسخه 6.0 و پوسته اختصاصی ال‌جی مجهز شده است و هنوز مشخص نیست آیا در آینده نزدیک به نسخه‌های بالاتری هم به‌روزرسانی می‌شود یا خیر. گوشی مذکور از شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi, 4G، بلوتوث نسخه 4.0، GPS و پرداخت موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند. گوشی K7i همچنین قادر است از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند و با توجه به همه مشخصات فنی و داخلی‌اش تا حدودی شبیه (LG K8 (2017 به نظر می‌رسد؛ البته با این تفاوت که تکنولوژی mosquito Away به آن اضافه شده و مقدار رم هم در آن افزایش یافته است. از طرفی صفحه نمایش، دوربین‌ها و نرم‌افزار آن‌ها بسیار شبیه است و حتی میزان ظرفیت داخلی و اندازه باتری آن‌ها هم حدودا یکسان به نظر می‌رسد. تفاوت کلیدی این دو گوشی در طراحی آن‌هاست و در نگاه اول هم کاملا دیده می‌شود. K7i با بهره گرفتن از تکنولوژی Mosquito Away که در پنل پشت آن دیده می‌شود، کاملا حجیم‌تر طراحی شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهرداد

۱۳۹۶/۷/۱۲
بالاخره یه گوشی بدرد بخور ساختن
حتما باید یکی از اینا بخرم پشه ها خیلی رو اعصابن

سعید

۱۳۹۶/۷/۷
هنگ جی بهتره بره پشه کش بزنه به جای گوشی خخخخخخخ

الیاس

۱۳۹۶/۷/۷
اینجور که ال جی داره پیش میره خیلی بده دیگه کم کم داره ورشکسته میشه

حمید

۱۳۹۶/۷/۷
واقعا از ال جی نا امید شدم با این کارش !! همون بهتر بره پشه بکشه

Ali

۱۳۹۶/۷/۷
چقدر خوب :))))