خانهاخبار
زمان عرضه و قیمت هدست واقعیت ترکیبی تحت ویندوز لنوو

زمان عرضه و قیمت هدست واقعیت ترکیبی تحت ویندوز لنوو

در نمایشگاه IFA 2017 غول‌های فن‌آوری به رونمایی از جدیدترین تکنولوژی خود در زمینه‌های مختلف پرداخته‌اند. این‌بار جی اس ام به سراغ هدست واقعیت ترکیبی لنوو رفته است. با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۱۳

هفته جاری، نمایشگاه IFA، هدست‌های واقعیت ترکیبی مختلفی را به دنیا معرفی کرد. مایکروسافت اولین شرکتی بود که از پلتفورم واقعیت ترکیبی تحت ویندوزش رونمایی کرد. لنوو نیز با اندکی تاخیر از آخرین شرکت‌هایی بود که به معرفی Lenovo Explorer پرداخت، البته هدست واقعیت ترکیبی لنوو در ژانویه امسال در کنفرانس CES دیده شده بود اما این بار به صورت رسمی و با قیمتی برابر 349 دلار (بدون کنترلر) و 499 دلار (با کنترلر)، رونمایی شد. بد نیست بدانید کنترلرهای هدست واقعیت ترکیبی تجربه شگفت‌انگیزی را به دست می‌دهند و بدون نیاز به سنسور از پس وظایفشان برمی‌آیند.

جالب اینجاست که برای اتصال هدست جدید لنووبه کامپیوترهای شخصی تنها کافی است آن را روشن کنید و ادامه کار را به خودش بسپارید. این محصول با انواع مختلف اپ‌ها و گیم‌های واقعیت مجازی سازگار است و کاربران را هنگام استفاده شگفت‌زده می‌کند. این اعجوبه به موقعیت سنج مجهز است و به کاربران اجازه می‌دهد تا همچون هدست واقعیت مجازی Oculus Rift از کنترلرهای Xbox برای گیم‌هایش استفاده کنند. به علاوه کاربران می‌توانند با استفاده از کیبورد و ماوس، محیط اپ‌های مایکروسافت آفیس را شبیه‌سازی کنند.

از آنجا که لنووی تازه وارد از ویندوز پشتیبانی می‌کند، دستیار دیجیتال کورتانا نیز برای استفاده راحت‌تر از این دستگاه به خدمت گرفته شده است. لنوو دو نمایشگر 1440 x 1440 را برای هر چشمی Explorer پیش‌بینی کرده وهمانطور که می‌دانیم با دو قیمت 349 و 449 دلار، اکتبر امسال در اختیار عاشقان دنیای هیجان‌انگیز واقعیت مجازی قرار می‌دهد. با این حال این مدل، از هدست واقعیت ترکیبی Dell که در همین هفته در نمایشگاه IFA معرفی شد، قیمتی به مراتب بیشتر دارد و ممکن است همین امر از تعداد طرفدارانش بکاهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)