خانهاخبار
تراشه قدرت‌مند Kirin هوآوی در تیزر جدید میت 10 به نمایش گذاشته شد

تراشه قدرت‌مند Kirin هوآوی در تیزر جدید میت 10 به نمایش گذاشته شد

تیزر رسمی میت 10 توسط شرکت سازنده در یوتیوب منتشر شده است که فبلت پرچم‌دار جدید هوآوی را به نمایش می‌گذارد. بین ویدیوی فاش شده و تیزر رسمی معرفی میت 9، شباهت‌های جالبی وجود دارد.
۱۳۹۶/۶/۸

شرکت هوآوی، به‌زودی از فبلت پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. این محصول که میت 10 نامیده می‌شود، یکی از قدرت‌مندترین گوشی‌های ساخت هوآوی به شمار می‌رود و به دلیل قابلیت‎های متفاوتی که در مقایسه با دیگر پرچم‌داران این سازنده ارائه می‌دهد؛ قرار است محصول خاصی برای شرکت سازنده باشد.

شرکت هوآوی، به صورت رسمی تأیید کرده است که میت 10 از طراحی تمام صفحه برخوردار خواهد بود؛ همچنین به عنوان اولین گوشی شرکت هوآوی، میت 10 با چیپ‌ست قدرت‌مند Kirin 970 عرضه می‌شود. ویدیوی رسمی توسط هواوی در یوتیوب در 22 اوت به عنوان یک کلیپ «لیست نشده» به اشتراک گذاشته شده است.

با این‌حال، Roland Qundt تیزر رسمی میت 10 را به اشتراک گذاشته است که شباهت‌های قابل‌توجهی بین این تیزر و ویدیوی معرفی میت 9 وجود دارد. در ادامه، شباهت‌های بین این دو ویدیو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تیزر میت 9

در ثانیه 14، چیپ‌ست مورد استفاده در میت 10 به نمایش گذاشته شده است؛ شرکت هوآوی البته نام تراشه را محو کرده است. با این‌حال، ویدیوی منتشر شده مانند همان ویدیوی است که هوآوی برای معرفی تراشه Kirin 960 فبلت میت 9 از آن استفاده کرده بود.

تیزر میت 10

در ثانیه 22 ویدیوی رسمی مربوط به میت 10، تصویری از شارژ میت 10 وجود دارد؛ با این‌حال، شرکت هوآوی از همین ویدیو برای معرفی میت 9 استفاده کرده بود. هرچند، شرکت هوآوی روی ظرفیت باتری را محو کرده است تا ظرفیت باتری فبلت پرچم‌دار جدید هوآوی مشخص نباشد.

تیزر میت 10
تیزر میت 9

علت اینکه هوآوی از بخش‌هایی از ویدیوی مربوط به میت 9 برای معرفی فبلت پرچم‌دار جدیدش یعنی میت 10 استفاده کرده است، چندان مشخص نیست اما میت 10 براساس شایعات و حتی تأیید رسمی به تراشه Kirin 970 مجهز خواهد بود. این تراشه به واحد پردازشگر گرافیکی Mali G71 MP8 مجهز شده و فرکانس هسته‎های پردازشی روی 2.8 گیگاهرتز تنظیم شده است.

براساس شایعات، میت 10 در دو نسخه با نمایشگر 6.1 اینچی و 5.8 اینچی عرضه خواهد شد. مدل «پرو» با صفحه‌نمایش 6 اینچی Full HD +، از طراحی بدون لبه برخوردار است و بخش قابل‌توجهی از پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص خواهد یافت؛ در حالی‌که در میت 10، خبری از حذف حاشیه‌های اضافی نیست و همین موضوع باعث شده تا میت 10 قیمت کم‌تری نسبت به میت 10 پرو داشته باشد.

آن‌طور که شایعات نشان می‎دهد، شرکت هوآوی میت 10 پرو را با قیمت 1100 دلار عرضه خواهد کرد و میت 10 نیز با قیمت 600 دلار در کنار مدل «پرو» معرفی خواهد شد. 24 مهر ماه نیز، هوآوی از فبلت پرچم‌دار جدیدش به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mohsen

۱۳۹۶/۶/۹
ای که وگفتی یعنی چه......... ها

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۸
شاید مانند زمان Kirin950 و kirin955 شود و Kirin965 نام بگیره

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۸
تعجب آور هست و میشود گفت برای من ناراحت کننده
???
گفته شده بود در چیپست kirin970 از پردازشگر جدید شرکت ARM استفاده خواهد شد که این پردازشگر چیزی نیست جز Mali G72 که از هسته ها و پردازش جدید و پیشرفته تر و پشتیبانی عالی بهره میبرد و حداکثر 32 هسته دارد ، در نسل قبلی همین پردازشکر(Mali G71)حداکثر شاهد 20 هسته پردازشی بودیم که در گلکسی s8 و note8 به کار گرفته شد و در میت 9 از مدل 8 هسته ای آن استفاده شد که امکان داره طبق اخبار ایندفعه هم هوآوی از مدل قدرتمندتر با بیشترین تعداد هسته استفاده نکند و مدل 12 هسته ای آن استفاده را استفاده کند
????
طبیعتن باید در کنار این پردازشگر گرافیکی فوق پیشرفته Mali G72 از هسته های جدید برای CPU پردازنده مرکزی استفاده کند که این محصولات جدید شرکت ARM با نام های Cortex A75 و cortex A55 شناخته میشوند که مصرف کمتر و امکان تنطیم روی سرعت بیشتر و پیشرفت و نوآوری در تعداد هسته های یک خوشه داره و در خوشه بندی ها نوآوری به همراه داره
????
اگر این ها را نداشته باشه ناامیدم میکنه اما به این حال اعتقاد دارم این چیپست پردازنده در راه هوآوی به همراه عوامل دیگر میت10 را به یک فبلت عالی تبدیل میکند با این حال که نمیشه ازش توقع شکست چیپست پردازنده های در راه را داشت با هسته های جدید و احتمالا تکنولوژی ساخت 7 نانومتری اگه Kirin 970 از هسته های جدید بهره نبرد و...
??