خانهاخبار
با نمایشگر ثانویه میزو پرو 7 با استفاده از دوربین اصلی، عکس سلفی بگیرید!

با نمایشگر ثانویه میزو پرو 7 با استفاده از دوربین اصلی، عکس سلفی بگیرید!

شرکت میزو، به‌زودی از گوشی پرچم‎دار جدید خود رونمایی خواهد کرد و این مدل با نام میزو پرو 7 راهی بازار می‎شود. به‎تازگی، تصاویری از این گوشی منتشر شده است که کاربردهای نمایشگر ثانویه منحصر به فرد آن‎را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۴/۲۳

میزو پرو 7 به یک نمایشگر ثانویه مجهز شده است که در بدنه پشتی گوشی قرار دارد. پیش‌تر، گمان می‌رفت که این مدل به یک صفحه‏‌نمایش E-Ink مجهز شده است اما مدتی بعد، مشخص شد که این مدل از یک نمایشگر LCD استفاده می‎کند. صفحه‎نمایش اصلی این گوشی، 5.2 اینچی است و در بدنه پشتی، یک صفحه‌نمایش 2 اینچی قرار دارد.

image

شرکت میزو برای نمایشگر ثانویه گوشی پرچم‎دار جدید خود، رابط‌کاربری منحصر به فردی را طراحی کرده است. البته، بعید می‌دانیم که تمامی رابط‌کاربری صفحه‎نمایش ثانویه با آنچه که در نمایشگر اصلی مشاهده می‎شود؛ مشابه باشد. به همین جهت، شاید استفاده از برخی از قابلیت‎های اصلی گوشی میزو پرو 7 تنها با استفاده از نمایشگر 5.2 اینچی، هم‎چنان امکان‎پذیر باشد.

image

 به همین جهت، با توجه به اینکه میزو پرو 7 با دوربین دوتایی عرضه خواهد شد، کاربران می‌توانند به کمک نمایشگر ثانویه 2 اینچی در بدنه پشتی و دوربین اصلی دوگانه، تصاویر سلفی بگیرند. با اینکه جای‌گیری نمایشگر ثانویه میزو پرو 7 در بدنه پشتی جذاب خواهد بود، استفاده از آن با یک دست ممکن است و البته برای کار با این نمایشگر ثانویه، حتماً باید از دست چپ خود کمک بگیرید!

علاوه‌بر قابلیت‌های جذابی که برای میزو پرو 7 درنظر گرفته شده است، این گوشی پرچم‎دار اولین محصول مجهز به چیپ‎ست Helio X30 مدیاتک خواهد بود. پیرامون سایر مشخصات سخت‎افزاری میزو پرو 7 نیز باید گفت که این مدل از یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه / شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه و دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی، استفاده می‌کند. برای دوربین سلفی نیز، یک شاتر 16 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است؛ البته باید دید که عمکلرد آن تا چه اندازه با دوربین اصلی متفاوت خواهد بود.

image

براساس اطلاعات منتشر شده پیرامون این گوشی، میزو پرو 7 با قیمت پایه 410 دلار راهی بازار می‎شود و در اواخر ماه جاری میلادی، عرضه خواهد شد. البته، میزو پرو 7 تنها محصول پرچم‎دار شرکت میزو نیست؛ این سازنده چینی، تصمیم دارد تا نسخه گران‎قیمت‎تر و البته قدرت‎مندتر میزو پرو 7 را با پسوند «پلاس» در اواخر سال جاری میلادی ارائه دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)