خانهاخبار
تراشه Helio X30 مدیاتک برای میزو پرو 7 تایید شد

تراشه Helio X30 مدیاتک برای میزو پرو 7 تایید شد

در گزارش مالی مدیاتک تایید شده که تراشه جدید این شرکت برای اولین بار در گوشی میزو پرو 7 استفاده می‌شود.
۱۳۹۶/۴/۱۸

مدیاتک آمار درآمادی خود مربوط به ماه ژوئن را رسما اعلام کرد. مجموع درامد این شرکت در ماه ژوئن به 21.894 میلیارد یوان رسیده که نسبت به ماه پیش (18.37 میلیارد یوان) افزایش یافته است.

در مدارک انتشار یافته، خبرهایی در مورد میزو و تراشه Helio X30 دیده می‌شود؛ تراشه‌ای که در نیمه دوم 2017 عرضه می‌شود. این خبر شایعات اخیر را تکمیل می‌کند؛ شایعاتی که از تراشه ایکس 30 در دل میزو پرو 7 به عنوان اولین گوشی استفاده کننده از این تراشه خبر می داد.

image

این موضوع دلیل دیگری برای هواداران این برند است تا مشتاقانه منتظر گوشی جدید میزو باشند اما ویژگی اصلی این گوشی که همه را چشم انتظار گذاشته، نمایشگر دوم آن است که روی بدنه پشتی قرار گرفته. گفته می‌شود این گوشی با نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشتريال دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای سلفی و جک 3.5 میلی متری هدفون عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد میزو 7 نسخه بزرگتری با نام میزو پرو 7 پلاس دارد که صفحه نمایش آن 5.5 اینچی یا بزرگتر است. انتظار می‌رود قیمت این گوشی از حدود 409 دلار برای مدل پایه شروع شود و گران‌ترین مدل گوشی نیز قیمتی حدود 555 دلار داشته باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)