خانهاخبار
تبلت ZenPad 3S 8.0 در سکوت خبری معرفی شد

تبلت ZenPad 3S 8.0 در سکوت خبری معرفی شد

تبلت ZenPad 3S 8.0 روز گذشته در خلال کنفرانس ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی شد، اما ایسوس اشاره چندانی به این تبلت نکرد و عکس ها و تصاویر آن بعد از سخنرانی و در سکوت خبری منتشر شد.
۱۳۹۶/۳/۹
image

ایسوس روز گذشته کنفرانسی را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس در تایپه برگزار کرد و در خلال آن به معرفی محصولات جدیدش مانند گوشی ZenFone AR، چند لپتاپ و سخت‌افزار کامپیوتری پرداخت. در این رویداد همچنین شاهد تبلتی بودیم که قبل از آن رسما معرفی نشد. ظاهرا تبلت ZenPad 3S  با صفحه‌نمایش 8 اینچی و شماره مدل Z582KL نسخه ارتقا یافته ZenPad 3  با صفحه‌نمایش 8 اینچی و شماره مدل Z581KL است. حتی می‌توان حدس زد این تبلت تازه نسخه کامپکت ZenPad 3S  با صفحه‌نمایش 10 اینچی و شماره مدل Z500KL باشد.

این تبلت تازه به تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 652 مجهز شده و 4 گیگابایت رم دارد. البته یک نسخه ارزان‌تر هم از آن با 3 گیگابایت رم تولید می‌شود. حافظه داخلی این دو نسخه به ترتیب 32 و 64 گیگابایت خواهد بود درحالی‌که حافظه داخلی مدل ZenPad 3 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایت بود.

صفحه‌نمایش این تبلت تازه دقیقا 7.9 اینچ و رزولوشن آن 1536 × 2048 است. این رزولوشن پیکسلی با رزولوشن صفحه‌نمایش ZenPad 3S  که صفحه‌نمایش 10 اینچی دارد، برابر است. دوربین اصلی و شاتر سلفی آن به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسل هستند. بدنه ZenPad 3S از فلز ساخته‌شده و اندروید نوقا 7.1 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

این گوشی در سکوت خبری معرفی‌شده و ایسوس در این کنفرانس و در خلال معرفی دیگر محصولات به آن اشاره نکرده است. به همین دلیل هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه آن فعلا در دسترس نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدی

۱۳۹۶/۷/۱۸
سلام این محصول کی میاد ؟میخوام بخرم