خانهاخبار
آیپد پرو جدید احتمالاً به بهترین نمایشگر اولد بازار مجهز خواهد شد

آیپد پرو جدید احتمالاً به بهترین نمایشگر اولد بازار مجهز خواهد شد

نسل جدید آیپد پرو ظاهراً از نمایشگر باکیفیتی بهره خواهد برد که ضمن ارائه روشنایی بالاتر انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند. 

۱۴۰۳/۲/۱۱

همانطور که می‌دانیم، اپل در تاریخ ۷ مه سال جاری میلادی (۱۸ اردیبهشت) رویداد بزرگی به نام «Let Loose» را برگزار می‌کند که به احتمال زیاد در طی آن شاهد رونمایی از مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر خواهیم بود. 

چندین گزارش ادعا کرده‌اند که نسل جدید آیپد پرو به نخستین تبلت برند اپل بدل خواهد شد که به نمایشگر اولد مجهز می‌شود. حالا یکی از افشاگران برجسته و فعالان شناخته‌شده حوزه نمایشگر به نام راس یانگ در گزارشی جدید اعلام کرده که آیپد پرو جدید از بهترین نمایشگر اولد موجود در بازار تبلت‌ها بهره خواهد برد. 

لوگوی رویداد آیپد اپل

آقای یانگ اذعان داشته که نمایشگر اولد آیپد پرو جدید از فناوری LTPO و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. به لطف فناوری‌های جدید، نمایشگر نسل جدید آیپد پرو نازک و سبک خواهد بود. همچنین علی‌رغم ارائه روشنایی بالاتر، نمایشگر آیپد پرو انرژی کمتری مصرف می‌کند.

این افشاگر برجسته در گزارش خود اعلام کرده در حالی که انتظار می‌رود نسخه ۱۱٫۱ اینچی به دلیل قیمت پایین‌تر فروش بالاتری در مقایسه با نسخه ۱۲٫۹ اینچی داشته باشد، میزان تولید پنل‌های ۱۲٫۹ اینچی در بازه ماه‌های فوریه تا مه بیشتر بوده است. به طور دقیق‌تر، در این بازه زمانی ۶۰ درصد از پنل‌های تولید‌شده به آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی مربوط می‌شوند. 

آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی

سامسونگ ظاهراً به دلیل ایراد فنی نشت نور، در توسعه نمایشگر‌های اولد ۱۱٫۱ اینچی سری آیپد پرو به مشکل برخورد کرده است. با توجه به این که تمامی پنل‌های اولد نسخه ۱۲٫۹ اینچی توسط ال‌جی ساخته می‌شود، به نظر می‌رسد ال‌جی در ماه‌های فوریه تا مه حدود ۶۵ درصد از کل نمایشگرهای آیپد پرو را تولید کرده است. 

جدا از نمایشگر اولد، نسل جدید آیپد پرو به تراشه M3 و یا M4 اپل مجهز خواهد شد که از قدرت پردازشی چشمگیری بهره می‌برند. همچنین محل قرارگیری دوربین سلفی تبلت‌های پرمیوم اپل نیز به احتمال زیاد تغییر پیدا خواهد کرد. 

ایپد پرو با قلم

برای اولین بار در تاریخ سری آیپد، اپل امسال یک نسخه ۱۲٫۹ اینچی از آیپد ایر را معرفی خواهد کرد که به مانند نسخه ۱۰٫۹ اینچی از نمایشگر ال‌سی‌دی بهره خواهد برد. قلب تپنده آیپد ایر جدید نیز تراشه M2 خواهد بود. 

آقای یانگ ادعا کرده که اپل در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلای از یک آیپد جدید با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی Mini LED رونمایی خواهد کرد که احتمالا به سری آيپد پرو و یا آيپد ایر تعلق خواهد داشت و یا یک آیپد کاملاً جدید خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)