خانهاخبار
BNESIM ارتباطات بدون مرز و هزینه‌های رومینگ در سفر

BNESIM ارتباطات بدون مرز و هزینه‌های رومینگ در سفر

بی‌ان‌ای سیم اولین اپراتور بین‌الملی است که هزینه رومینگ را برای دریافت تماس‌های ورودی حذف کرده است. BNESIM این امکان را فراهم می‌آورد تا همیشه از طریق اپلیکیشن با شماره موبایل خود تماس بگیرید و تماس دریافت نمایید حتی اگر در کشور نباشید یا از پوشش آنتن دهی اپراتور خود خارج شده باشید. همچنین با همین یک اپلیکیشن می‌توانید در سایر کشورهای جهان شماره تلفن مختص خود را داشته باشید.
۱۳۹۶/۳/۱۳

اشخاصی که همیشه در رفت و آمد و سفر به خارج از کشور هستند خوب می‌دانند استفاده از رومینگ تلفن همراه چه هزینه گزافی بر دوششان می‌گذارد. استفاده از سیم‌کارت‌ اپراتورهای کشور مقصد نیز دردسرهای خاص خود را دارد که معمولا هزینه‌ مکالمه با آنها خیلی مقرون به صرفه نیست ضمن اینکه شماره تماس‌تان نیز تغییر خواهد کرد.

استفاده از سرویس BNESIM راه‌حلی است که می‌تواند این مشکل را حل کند. BNESIM اولین اپراتور بین‌المللی است که امکان دریافت تماس‌ها از طریق اپلیکیشن در هر کجا که به اینترنت متصل باشید و همچنین تماس گرفتن با شماره‌های تلفن ثابت و موبایل در 162 کشور با هزینه‌های باورنکردنی را فراهم می‌کند بدون اینکه نیازی به تغییر شماره و پرداخت هزینه رومینگ داشته باشید.

اما این تنها مزیت استفاده از BNESIM نیست. با استفاده از این سرویس می‌توانید شماره‌ای اختصاصی در خارج از کشور داشته باشید تا برای احراز هویت، در سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند، استفاده کنید. همچنین اگر محل زندگی یا کار شما پوشش شبکه موبایل ضعیفی دارد و تماس گرفتن با شما سخت است با استفاده از اپ BNESIM و اتصال گوشی خود به وای‌فای قادر خواهید بود با شماره تلفن دیگران تماس بگیرید و به تماس‌هایتان پاسخ دهید بدون اینکه مخاطب شما کاربر BNESIM باشد.

با ثبت نام در BNESIM شماره تلفن جدیدی به شما اختصاص می‌یابد که دیگران با گرفتن آن می‌توانند از هر جای دنیا با شما تماس بگیرند (به شرطی که به اینترنت متصل باشید). اینکه این شماره برای چه کشوری باشد کاملا به نیاز شما بستگی دارد ولی اگر در ایران زندگی می‌کنید توصیه می‌کنیم آن را از ایران انتخاب کنید چون برای شروع هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

پس از طی کردن مراحل ثبت نام پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد که با آن می‌توانید وارد برنامه شوید.

image

شماره‌ای که در بالای صفحه نوشته شده است شماره تماس اختصاص یافته به شماست که دیگران با گرفتن آن می‌توانند با شما صحبت کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا شماره موبایل خود را به شماره BNESIM دایورت کنید. به این ترتیب زمانی که خارج از کشور هستید یا آنتن ندارید اگر با شماره موبایل اصلی شما تماس گرفته شود این تماس از طریق اینترنت به شما منتقل خواهد شد.

هنگام تماس گرفتن با اپ BNESIM هزنیه رومینگ محاسبه نمی‎شود بلکه فقط هزینه مکالمه تلفن بر اساس قیمت کشوری که در آن هستید را می‌پردازید. این هزینه از حساب شما در BNESIM کسر می‌شود که به صورت ریالی و با حساب‌های بانکی ایران قابل شارژ کردن است.

کاربرانی که از این اپ استفاده می‌کنند می‌توانند علاوه بر تماس صوتی بایکدیگر تماس تصویری نیز داشته باشند و یا برای هم پیام بفرستند.

image

در بخش پیام‌ها، ربات 222 برای پاسخگویی به سوالات شما همیشه حاضر خواهد بود. برای فعال سازی آن ابتدا باید از بخش IM پیامی به شماره 222 ارسال کنید. همچنین برای تغییر زبان سرویس به فارسی باید کلمه Fa را به 222 ارسال کنید. زمانی که می‌خواهید از اعتبار حساب خود مطلع شوید کافیست تا دستور Credit را ارسال نمایید. علاوه بر این با فرستادن دستور Cli امکان تغییر شماره کالر آیدی برای شما فراهم می‎شود.

یکی از بهترین ویژگی‌های BNESIM امکان داشتن چند شماره از کشورهای مختلف است. یعنی شما قادر خواهید بود علاوه بر شماره ایرانتان، شماره تلفنی در آمریکا، آلمان یا سوئد داشته باشید و همه تماس‌‌ها را تنها روی گوشی خود مدیریت کنید. مثلاً اگر دوستان و اقوام شما در کشور دیگری سکونت دارند فقط با پرداخت ماهیانه 2 یورو و در اختیار قرار دادن شماره جدیدتان به کسانی که در آن کشور هستند، هزینه تماس با خود را از تلفن ثابت آن کشور برایشان رایگان کنید. همچنین این ویژگی به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند در خارج کشور نیز دفتر کار داشته باشند.

اپلیکیشن BNESIM روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون قابل نصب است و کاربران با ثبت نام در آن می‌توانند از اعتبار رایگان اولیه‌اش استفاده کنند. این اپ را روی گوشی خود نصب کنید و تجربه استفاده از آن را با ما در میان بگذارید.

به‌یاد داشته باشید که با عضویت در کانال تلگرام BNESIM می‌توانید از راهنمای کار با بخش‌های مختلف سرویس و نیز جدیدترین اخبار آن مطلع شوید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

spnamdarpour

۱۴۰۱/۱/۱۴
با سلام . امكان استفاده از شماره موجود خود در اين سيستم هست يا خير ؟

حامد

۱۳۹۶/۹/۲۰
با سلام
من امروز این برنامه را گرفتم،از سیستم عامل ios استفاده می کنم،به دلیل بد آنت بودن محل کار و منزل می خوام از این برنامه استفاده کنم،در زمان رجیستر کردن کشور ایران در لیست کشور های انتخابی نیست،چون می خوام شماره من ایران باشه
میشه لطفا کمک کنید

مرتضی

۱۳۹۶/۸/۹
سلام
من از طریق لینكی كه گذاشتین ثبت نام كردم و یوزر پسوردم برام اومد ولی میخوام وارد برنامه بشم میگه یوزرنیم یا پسورد صحیح نیست
برا دوستمم ثبت نام كردم همین مشكل پیش اومد
لطفا راهنماییم كنید

ندا

۱۳۹۶/۶/۲۶
چرا ایران تو لیست گرفتن شماره نیست تا بتونم مثل شما شماره تهران بگیرم؟ اینم کاسبی جدید تون بود ؟ ایران فیلتر شد؟ جواب منو بدین

حسین

۱۳۹۶/۶/۲۳
چرا سیستم از کار افتاده و نمیشه تماس گرفت؟