خانهاخبار
اینستاگرام با حساب‌های کاربری جعلی برخورد می‌کند

اینستاگرام با حساب‌های کاربری جعلی برخورد می‌کند

شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است که به‌زودی اقداماتش علیه حساب‌های کاربری جعلی در جهت مسدود کردن آنها را آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۶/۲/۲

 با گسترش شبکه‌های اجتماعی و افزایش روز افزون استفاده از آنها، بسیاری افراد ترجیح می‌دهند که در این شبکه‌ها فردی محبوب شناخته شوند و اهمیتی نمی‌دهند که فالوئرهای آنها واقعی‌اند یا خیر. براساس تحقیقی که در سال 2015 انجام شد، مشخص گردید که حدود 30 درصد حساب‌های کاربری اینستاگرام غیرفعال‌اند و حدود 8 درصد آنها را نیز حساب‌های اسپم و جعلی تشکیل می‌دهند.

image

Instagress از جمله سرویس‌های رایگانی است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد که به‌رایگان فالوئر‌های اضافی به دست آورند، اما این سرویس به زودی تعطیل خواهد شد. Instagress در مدت بسیار کوتاهی توانست بین کاربران اینستاگرام به محبوبیت برسد و بسیاری از کاربران برای جذب فالوئر رایگان و البته تقلبی سراغ استفاده از آن بروند.

نحوه کارکرد Instagress به این صورت است که این سرویس می‌تواند اکانت اینستاگرام شما را به ربات تبدیل کند و سپس به صورت اتوماتیک با دیگر حساب‌های کاربری اینستاگرام برای دریافت فالوئر وارد تعامل شود.

اما از این هفته به بعد سرویس Instagress به درخواست اینستاگرام به فعالیت خود پایان خواهد داد. مدیران این سرویس اعلام کرده‌اند که کاربران‌شان می‌توانند به حساب‌های کاربری خود وارد شوند، اما هیچ‌‌گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد. البته اینستاگرام هرگونه درخواست برای بسته شدن Instagress را تکذیت کرده و گفته است «ما در مورد برنامه‌های خاص اظهار نظر نمی‌کنیم»، اما سیاست‌های کاربری اینستاگرام هرگونه فروش یا انتقال حساب کاربری، فالوئر و یوزرنیم را ممنوع اعلام کرده است.

Instagress اولین قربانی سیاست‌های جدید اینستاگرام برای مقابله با حساب‌های کاربری جعلی بود و هنوز مشخص نیست که آیا سرویس‌های مشابه دیگر نیز به فعالیت خود پایان خواهند داد یا خیر. اما آنچه روشن است این است که اینستاگرام فعالیت‌های خود علیه حساب‌های کاربری جعلی را تشدید کرده و این عمل را باید به فال نیک گرفت. نظر شما چیست؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

H3

۱۳۹۶/۲/۲
دمش گرم خیلی ها چنتا حساب دارن

اشکان

۱۳۹۶/۲/۲
بنابراین به زودی شاهد افت تعداد فالوور های شاخ های اینستاگرام! از چند هزار نفر خواهیم بود!

amirhossein

۱۳۹۶/۲/۲
این فالوئر بگیر اینستاگرام رو هم تعطیل کنه...
شاید نسل این شاخای اینستا منقرض شد...
:/