خانهاخبار
ال‌جی X Power 2 با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

ال‌جی X Power 2 با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

در سال گذشته میلادی کمپانی ال‌جی نسل جدیدی از میان‌رده‌های اقتصادی خود را تحت عنوان سری X معرفی کرد که مانند قهرمانان سری X-Men مارول، هر یک در بخشی قدرت‌مند هستند. یکی از گوشی‌های این خانواده X power است که با تمرکز بر ظرفیت بالای باتری تولید می‌شود. به تازگی نسل دوم این گوشی به طور رسمی معرفی شد.
۱۳۹۵/۱۲/۶

در حالی که همه منتظر رسیدن ۲۶ فوریه و معرفی ال‌جی G6، پرچم‌دار جدید ال‌جی در کنگره جهانی موبایل بودیم، این شرکت امروز از نسل جدید ال‌جی X Power رونمایی کرد. تغییرات چشمگیر X Power 2 نسبت به نسل قبل به صفحه نمایش و باتری آن مربوط می‌شود؛ در نسل جدید صفحه نمایش ۵.۵ اینچی جایگزین نمایشگر ۵.۳ اینچ شده و ظرفیت باتری هم ۴۰۰ میلی آمپر افزایش یافته است.

بر اساس ادعای ال‌جی، X Power 2 می‌تواند با یک بار شارژ پاسخگو تمام آخر هفته شما باشد. این باتری قدرتمند با یک بار شارژ کامل امکان پخش ویدیو تا ۱۵ ساعت یا ۱۴ ساعت مسیریابی و یا ۱۸ ساعت وب‌گردی را برای گوشی فراهم می‌کند. همچنین این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند بنابراین باتری ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی آن برای شارژ کامل به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

image

در کنار ظرفیت باتری بسیار بالا، سایر مشخصات X Power 2 شامل موارد زیر است:

  • صفحه نمایش LCD با ابعاد ۵.۵ اینچ و کیفیت HD
  • ابعاد ۱۵۴.۷ در ۷۸.۱ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن ۱۶۴ گرمی
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز (که متاسفانه مدل آن هنوز اعلام نشده است)
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۲ گیگابایتی (در بعضی بازارها با رم ۱.۵ گیگ عرضه می‌شود)
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی که هر دو به فلش LED مجهزند
  • اندروید نوقا

متاسفانه ال‌جی از قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده است اما اعلام شد که X Power 2 در رنگ‌های مشکی، تیتانیوم، آبی و طلایی تولید و در ماه مارس عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)