خانهاخبار
میزو mCharge 4.0 را به کنگره جهانی موبایل می‌آورد

میزو mCharge 4.0 را به کنگره جهانی موبایل می‌آورد

شرکت چینی میزو از آن دسته شرکت‌هایی است که بر روی تکنولوژی شارژ سریع‌ اختصاصی خود کار می‌کند. بر اساس شایعات این شرکت قصد دارد در کنفرانس خبری‌اش در MWC امسال از نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع mCharge رونمایی کند.
۱۳۹۵/۱۲/۶
image

میزو یکی از شرکت‌هایی است که در کنگره جهانی موبایل امسال شرکت می‌کند و پیش از این نیز دعوتنامه‌های کنفرانس خبری خود در تاریخ 28 فوریه (8 اسفند) را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. میزو شعار «سریع‌تر از همیشه» را برای کنفرانسش انتخاب کرده است که بر اساس شایعات جدید می‌توان به دلیل آن پی برد.

بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، ستاره‌ی مراسم میزو mCharge 4.0 است که البته می‌توان آن را از علامت رعد و برقی که بر روی دعوتنامه‌ها نقش بسته است، حدس زد. نسل چهارم تکنولوژی شارژ سریع mCharge نسبت به نسل قبل پیشرفت کرده و می‌تواند یک باتری کاملا خالی را در عرض 45 دقیقه شارژ کند. بر اساس شایعات نسل چهارم این تکنولوژی از ولتاژ 9 ولت و جریان 4 آمپر (توان 36 وات) استفاده می‌کند. این بدان معناست که نسبت به نسل قبل ولتاژ مورد نیاز کاهش یافته است (12 ولت) اما جریان قدرتمندتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم mCharge 4.0 سرعت بالاتری دارد اما دما را کمتر بالا می‌برد.

میزو اخیرا چند گوشی هوشمند جدید از جمله Pro 6 Plus، M5، M5 Note و M5s معرفی کرده است و احتمالا برای مشاهده تکنولوژی شارژ سریع جدید میزو در یک گوشی هوشمند باید منتظر معرفی Pro 7 باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)