خانهاخبار
هوآوی Nova لایت همان نسخه 2017 از گوشی P8 لایت خواهد بود

هوآوی Nova لایت همان نسخه 2017 از گوشی P8 لایت خواهد بود

سال گذشته هوآوی دو مدل از برند جدید Nova را با نام‌های Nova و Nova Plus معرفی کرد و حال زمان معرفی سومین عضو از این برند است. از سوی دیگر، مدتی است در خبرها می‌شنویم که کمپانی چینی قصد دارد مدل جدیدی از P8 لایت را تحت عنوان نسخه ۲۰۱۷ تولید کند. حال گزارش‌ها حاکی از آن است که هوآوی P8 لایت ۲۰۱۷ همان هوآوی Nova لایت خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

بر اساس شایعه جدیدی که افشاگر معروف دنیای موبایل، ایوان بلاس، درحساب توییتر خود منتشر کرده است، به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد P8 لایت نسخه ۲۰۱۷ را تحت برندی جدید و با نام هوآوی Nova لایت  روانه بازار کند. البته این منبع هیچ اطللاعی از بازارهای هدف هوآوی منتشر نکرده است.

ایوان بلاس تصویری را هم از گوشی P8 لایت منتشر کرده است که به نظر می‌رسد تیزر رسمی کمپانی برای معرفی این مدل باشد. گرچه evleaks‌@ به طور کامل به این موضوع اشاره نکرده است، اما به احتمال بسیار زیاد طراحی دستگاه به همین شکل باقی می‌ماند و تنها چیزی که دست‌خوش تغییر می‌شود همان نام گوشی است. سال گذشته هوآوی دو مدل از سری Nova را با نام‌های Nova و Nova Plus معرفی کرد و به نظر می‌رسد حالا زمان مناسبی برای عرضه سومین عضو این خانواده باشد. امکان دارد این نسخه هم مانند دو نسخه پیشین به طور همزمان در اروپا، خاورمیانه و آسیا عرضه شود.

image

از مشخصات سخت افزاری این گوشسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن FullHD 
  • پردازنده کایرین ۶۵۵ با هشت هسته پردازشی
  • پردازش‌گر گرافیکی Mali-T830MP2
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت رم
  • سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض
  • سنسور تشخیص اثر انگشت
  • اندروید ۷.۰ به همراه نسخه ۵.۰ رابط کاربری EMUI

هوآوی (2017) P8 Lite دارای بدنه ای فلزی است که با شیشه پوشانده شده؛ تمام کلیدهای فیزیکی گوشی در سمت راست بدنه قرار دارند و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

emperor71

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
سلام دوستان.
هواوی برند نوظهوریه که در جایگاه سوم پس از سامسونگ و اپل قرار داره.می دونم شاید قیمتش به پای اونا نرسه.لکن بدون تعصب بپذیرید که تعداد محصولاتش بیشتره و در یک ماه می بینید چند تا گوشی میده بیرون.پس به احترام پرتولیدترین برند موبایلی در میان نوپدید و نوظهورها و برندی که انصافا از زمان ورودش تا الان پیشرفت خوبی و نزدیک به دوتا برند اول داشته بیایید هواوی بخریم و این شرکتی که تابحال ما رو تحریم نکرده محترم شماریم.