خانهاخبار
نظرسنجی: ازکدام مارکت اندروید استفاده می‌کنید؟

نظرسنجی: ازکدام مارکت اندروید استفاده می‌کنید؟

در نظرسنجی جی اس ام شرکت کنید و بگویید از کدام مارکت اندروید استفاده می کنید؟ آیا از آن راضی هستید؟
۱۳۹۵/۹/۱۲

بر خلاف کاربران آی او اس و ویندوز، دست کاربران اندروید برای انتخاب مارکت دلخواهشان باز است و اجباری به استفاده از مارکت پیش فرض گوشی خود ندارند. نمی توان انکار کرد که گوگل پلی امنیت بیشتری را برای کاربران به همراه دارد و احتمال وجود اپلیکیشن‌های آلوده در این مارکت کمتر است اما به خاطر محدودیت‌هایی که دارد بسیاری از توسعه‌دهندگان نمی‌توانند اپلیکیشن‌هایشان را در آن عرضه کنند. از طرف دیگر استفاده از آن برای همه کاربران ممکن نیست برای مثال در کشور ما به‌راحتی نمی‌توان از آن استفاده کرد و بسیاری از اپلیکیشن‌ها را برای ایرانی‌ها نشان نمی‌دهد. به همین خاطر کاربران اندروید اغلب به دنبال مارکت جایگزین برای گوگل پلی هستند تا اپلیکیشن‌ها را بدون دردسر دانلود کنند؛ مارکت‌هایی که به اندازه گوگل پلی امن نیستند و اپلیکیشن‌هایشان دسترسی‌های زیادی از کاربران درخواست می‌کنند.

این موضوع باعث شده تا به سراغ شما، کاربران جی اس ام بیاییم و نظر شما را در باره مارکت‌های اندروید جویا شویم؛ مارکت‌هایی همچون کافه بازار و مایکت که میان کاربران کشورمان پرطرفدار هستند. آیا شما هم از مارکتی غیر از گوگل پلی استفاده می‌کنید و از آن راضی هستید؟

نظرات خود را در با ما در میان بگذارید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

محسن ۰۰۴

۱۴۰۰/۶/۱۸
بنظرم مایکت و ایران اپس از همشون بهترن برنامه های مایکت و ایران بیشتر از بازاره بازار فقط اسمشددر رفته بازی های ترسناک و جنجالی داخل مایکت و ایران اپس پیدا میشن

یاسین

۱۳۹۹/۳/۱۳
بازار بهترین انتخاب هست

یاسین

۱۳۹۹/۳/۱۳
سرعت بازار ده برابر هر چیز دیگه ی هست
افتاد

یاسین

۱۳۹۹/۳/۴
فقط بازار

یاسین

۱۳۹۹/۳/۴
اتفاقا بازار سرعت دو برابری نسبت به مایکت و گوگل پلی
داره و خیلی هم زباست