خانهاخبار
Football Manager 2017 برای اندروید و آی او اس عرضه شد

Football Manager 2017 برای اندروید و آی او اس عرضه شد

بیش از یک هفته از انتشار Football Manager Touch 2017 توسط SEGA برای سیستم عامل‌های iOS و Android می‌گذرد. این بازی در ابتدا تنها تبلت‌ها را هدف گرفته بود، ولی حالا برای نسخه‌های موبایل سیستم عامل Android و iOS نیز عرضه شده است.
۱۳۹۵/۹/۲

بیش از یک هفته از انتشار Football Manager Touch 2017 توسط SEGA برای سیستم عامل‌های iOS و Android می‌گذرد. این بازی در ابتدا تنها تبلت‌ها را هدف گرفته بود. ناشر بازی اعلام کرده بود که در حال بررسی نسخه قابل اجرا روی تلفن‌های همراه هستند و به زودی عرضه خواهد شد.

خوشبختانه مدت زیادی طول نکشید که این نسخه را توسعه‌دهندگان برای توده مردم عرضه کردند. بنابراین اگر شما صاحب تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید یا آی‌اواس هستید، اکنون می‌توانید این بازی را دانلود کنید و شروع کنید به بازی کردن.

image

Football Manager Mobile 2017 به‌رایگان عرضه نمی‌شود و قیمت نسخه قبل اجرا روی تبلت کمتر از 19.99 دلار نیست. خبر خوش این است که قیمت نسخه قابل اجرا روی موبایل ارزان‌تر است: نسخه موبایلی این بازی در Google Play و App Store با قیمت 8.99 دلار قابل دریافت است.

Football Manager جدید در مقایسه با نسخه‌های پیشین این مجموعه بهبود شگرفی پیدا کرده: رابط کاربری بازی بسیار پیشرفت کرده است که باعث می‌شود گیمر ارتباط بهتری با بازی پیدا کند و آسان‌تر بازی را اداره کند.

جستجوی بهبودیافته یکی دیگر از پیشرفت‌های این بازی است که این امکان را به شما می‌دهد که به دنبال بازیکنان خوب بگردید و آنها را به استخدام خود درآورید که این کار توسط ماموران تحقیق شما انجام می‌گیرد. امکانات متعددی برای انتقال بازیکنان در نظر گرفته شده؛ برای مثال اکنون می‌توانید بازیکنان را به صورت قرضی با بند future buyout انتقال دهید که این کار با یک درخواست امکان‌پذیر است.

گیمرها اکنون راه‌های بهتری برای کنترل تیم خود دارند، چراکه می‌توانند تیم خود را منظم‌تر کنند یا بازیکنان را جریمه کنند اگر از آنها خطایی در حین بازی یا در تمرینات سر بزند.

Football Manager Mobile 2017 با تمام لیگ های معتبر اروپایی 15 کشورعرضه می‌شود. همچنین لیگ‌های ترکیه و لهستان نیز در نسخه‌های قبلی اضافه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پوریا

۱۳۹۵/۹/۲
باید لیگ ایرانم بهش اضافه کنن