خانهاخبار
تصاویر مک‌بوک پرو پیش از معرفی رسمی افشا شد

تصاویر مک‌بوک پرو پیش از معرفی رسمی افشا شد

طرفداران اپل بی صبرانه منتظر مراسم پنجشنبه شب اپل در کوپرتینو هستند. در حالی که حدود یک روز به آغاز مراسم باقی مانده، تصاویری از مک‌بوک پرو جدید اپل افشا شده که نشان می‌دهد شایعات در مورد وجود مجیک تولبار صحت داشته است.
۱۳۹۵/۸/۵
image

یک روز پیش از کنفرانس اپل برای معرفی مک‌بوک‌هایش، تصاویری از مک‌بوک پرو با سیستم‌عامل macOS Sierra 10.12.1 لو رفت.

همان‌طور که پیش از این شایعه شده بود، مک‌بوک پرو جدید به نوار لمسی OLED با پشتیبانی از تاچ آیدی مجهز شده است. این نوار لمسی که با نام نوار ابزار جادویی (Magic Toolbar) شناخته می‌شود، در تصاویر لورفته برای کار با سیستم پرداخت اپل، Apple Pay، استفاده شده است.

در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، پنجره اپل پی باز شده است و از کاربر می‌خواهد که با اثر انگشت خود پرداخت را تایید کند. به نظر می‌رسد سنسور تاچ آیدی در قسمت سمت راست نوار ابزار تعبیه شده است، جایی که معمولا کلید پاور قرار می‌گیرد.

image

علاوه بر این در تصاویر می‌توان به لولاهای بازطراحی‌شده و بلندگوهای دو طرف صفحه کلید مدل 13 اینچی اشاره کرد. همچنین کلیدهای صفحه کلید اندکی تخت‌تر به نظر می‌آیند تا به مکانیسم صفحه کلید پروانه‌ای اپل نزدیک‌تر باشند.

درگاه‌های ارتباطی در تصاویر افشاشده مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که اپل از درگاه‌های USB-C و Thunderbolt 3 در مک‌بوک‌های جدیدش استفاده کند.

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی هیجان طرفداران محصولات اپل را بالا برده است. آیا شما نیز چشم به راه معرفی رسمی مک‌بوک‌های جدید اپل هستید؟ پس باید تا پنجشنبه شب منتظر بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۸/۷
داداش سرفيس تبلته در ضمن اين تبلت با سيستم عامل كامپيوتر خودش هم نميدونه تو كدوم دسته است قيافش تبلته سخت افزار و نرم افزارش كامپيوتر اخه اين اصلا قابل مقايسه با اپله

micheal

۱۳۹۵/۸/۵
خدا از دهنت بشنوه !!!

akbar

۱۳۹۵/۸/۵
پیشنهاد میکنم به این سایت که یه مطلبی درباره سرفیس استودیو بنویسن
چون واقعا یه شاهکاره...برند سرفیس واقعا داره به یه برند اصیل و مطمین تبدیل میشه
قیمتشم که بسیار بالا چیزی توی مایه های 4200 دلار...البته فقط یه مدلش
دیگه ضرب المثل جالب فنای اپل بیشتر داره میره سمت محصولات مایکروسافت:قضیه گربه و گوشت و پیف پیف که از همین الان چرت بودنش رو اعلام میدارم

akbar

۱۳۹۵/۸/۵
دنیای نوت بوک ها با سرفیس محشرش به پا شد...الان توی آرامش بعد از طوفان به سر میبره

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۸/۵
داداش sink
اپل هميشه هميشه محشر به پا ميكنه هرچي رو هم بخواد حذف ميكنه هرچي رو هم بخواد اضافه ميكنه
پس به عمل كار برايد به سخن داني نيست
البته سامسونگ هم هست ها ولي براي كشتار هاي دست جمعيش