خانهاخبار
گلکسی نوت 7، برخلاف انتظار، با نمایشگر 6 اینچی!

گلکسی نوت 7، برخلاف انتظار، با نمایشگر 6 اینچی!

این روزها پرچمداران اپل و سامسونگ تیتر اول همه خبرگزاری‌ها را اشغال کرده‌اند. این بار سایز نمایشگر گلکسی نوت 7 خبرساز شده است. در حالی که اکثر شایعات حکایت از نمایشگر 5.7 اینچی داشتند، ظاهرا وب‌سایت Zauba نظر دیگری دارد!
۱۳۹۵/۴/۱۴

تقریبا تمام شایعاتی که تاکنون درباره گلکسی نوت 7 منتشر شده به نمایشگر 5.7 اینچی آن با رزولوشن 1440 در 2560 اشاره می‌کنند، اما Zauba نظر دیگری دارد. این وب‌سایت، که پایگاه اطلاع‌رسانی واردات و صادرات هندوستان است، اخیرا اطلاعاتی مربوط به ورود یک نمونه نوت 7 به این کشور منتشر کرده است. نکته جالب درباره فبلت 2016 سامسونگ این بود که در این نسخه از نمایشگر 6 اینچی بهره‌مند شده و کد مربوط به آن نیز SM-N930R4 است که با اخبار پیشین مطابقت دارد. این فبلت حدودا 3 روز پیش در تاریخ 1 ژوئیه برای آزمایش‌های اولیه از مبدا کره‌جنوبی پا به خاک هند گذاشته است.

image

 

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، سایز نمایشگر این فبلت 6 اینچ عنوان شده، در حالی که همه انتظار نمایشگر 5.7 اینچی داشتیم. البته بعضی خبرگزاری‌ها نیز معتقدند که این موضوع ممکن است صرفا اشتباهی تایپی از سوی مسئولان وب‌سایت Zauba باشد. به هر حال در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 7 انتظار هرگونه غافلگیری را داشته باشید!

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

Shervin

۱۳۹۵/۴/۲۳
چقدر بده که طرفداره یه برند مضخرف باشب و سر عقاید چرند و غروری که داری نتونی برندتو عوض کنی، درست نمیگم آقای yh؟؟؟ ?
عمو جون دوران اچ تی سی دیگه تموم شده، شما لرو زیر گوشیای هوآوی بخاطر رقابت با گوشیای اچ تی سی کامنت بزار. اینجا جای هرکسی نیست دلاور، نهایتا آیفون باز ها میتونن نقد کنن نه شما تازه به دوران رسیده ها?

نادر

۱۳۹۵/۴/۲۱
خوشم میاد اچ تی سی دشمن زیاد داره جالب اینه با اینکه یه عده ای میگن خدارحمتش کنه پوز سامسونگو به خاک مالیده یادتون باشه برا جایگاه اول نیاز چند میلیون اچ تی سی باسه همون یه دونه برا خاک کردن کل 25میلیون سامی درپیت. کافیه .مصداقشم که تمام سایت های معتبر وتجرلیات شخصی افراد متعهد وراستگوست

Arta

۱۳۹۵/۴/۲۱
سامسونگ گوشیرو باسینی اشتباه گرفته مثل اینکه متوجه شده بود تو سینی قبلش لیوان چایی کم جا میشه سینی بزرگتر زده مردم ایران که عاشق چایین.

kasra

۱۳۹۵/۴/۱۹
Darandeghi o barazandegiii..mibini ke gooshiasham bad az ab dar nemiad.az hesadat mardaom daran mimiranaaaaa

kasra

۱۳۹۵/۴/۱۹
Khhhhhhh.khosham oomada mohammad khan,hame dge in yh ro mishnasan.