خانهاخبار
عکس‌های ZenFone 3 و ZenFone 3 Delux فاش شد

عکس‌های ZenFone 3 و ZenFone 3 Delux فاش شد

عکس‌های فاش‌شده از زن فون 3 و زن فون 3 دلوکس نشان می‌دهد که طراحی موفق گوشی‌های سامسونگ کمپانی ایسوس را نیز به فکر انداخته تا در طراحی گوشی‌های خود راهی مشابه در پیش بگیرد.
۱۳۹۵/۱/۱۷

ایسوس با طراحی زن‌فون‌ 2 خود قدمی بزرگ برداشت و حالا به نظر می‌رسد که این تولیدکننده تایوانی قصد دارد از طراحی این گوشی در گوشی‌های جدیدترش نیز استفاده کند؛ محصولاتی که احتمالا Zenfone 3 و Zenfone 3 Delux نام خواهند داشت.

image

 

طبق اطلاعاتی که از Red Dot 21 به دست آمده، برای زن‌فون 3 ایسوس در پشت و جلو از شیشه 2.5D استفاده شده و فریم آلومینیومی نیز در این گوشی به کار رفته است. اطلاعات و مشخصات کاملی از این محصول به دست نیامده، اما در توضیحات به پورت شارژ USB Type-C، سنسور اثر انگشت، فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED جلو و عقب دستگاه اشاره شده است. در عکس‌هایی که از گوشی نمایش داده شده است، طراحی مشابه محصولات سامسونگ دیده می‌شود. این گوشی تنها یک دکمه در پشت بدنه دارد که احتمالا به سنسور اثر انگشت مربوط است.

 

image

 

در مورد گوشی دوم یعنی ZenFone 3 Delux جزئیات چندانی فاش نشده است، اما این نکته ذکر شده که این گوشی هوشمند بدنه تمام‌فلزی دارد. زن‌فون دلوکس نیز ظاهری شبیه گوشی‌های سامسونگ دارد، به‌خصوص در بخش دکمه خانه که ممکن است سنسور اثر انگشت این دستگاه هم باشد.

ایسوس پیش‌تر گفته بود که زن‌فون 3 را در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 معرفی خواهد کرد که اواخر ماه مه و اوایل ژوئن برگزار می‌شود؛ درنتیجه به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره این دو گوشی به دست خواهیم آورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yh

۱۳۹۵/۱/۱۷
:))))) من به شما با این ذکاوتتون درود میفرستم:))) حالا کی گفت زن فون برنده؟!!

shahdad

۱۳۹۵/۱/۱۷
کاملا معلوم بود بی غرض بود
دوست من زن فون برند نیست اسم محصولات ایسوز هست

yh

۱۳۹۵/۱/۱۷
این برند تایوانی... یکی از بهترینهاست... ولی بدون غرض میگم... همیشه از هموطن خودش htc هم زیاد تقلید میکنه....پشت انحنا دار-- استفاده از دو اسپیکر و .... از هموطن خودش الگو کرد این دفعه هم کاملا انتظار داشتم که از سنسور اثر انگشت مثل m9+-a9 و...htc10 در جلو گوشی استفاده کنه..جلو گوشی بسیار شبیهhtc 10 هستش که دور از انتظار نبود....