خانهاخبار
گوشی جدید هوآوی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری

گوشی جدید هوآوی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری

گوشی Enjoy 5 هوآوی که چندی پیش در چین عرضه شد اکنون راه بازارهای جهانی را با نام Y6 Pro پیش گرفته است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۱

هوآوی نسخه پرو گوشی هوشمند Y6 را که سال پیش روانه بازار کرده بود، عرضه کرد. درحالی که Y6 نسخه Enjoy 5 گوشی Honor 4A است Y6 Pro هم نسخه جهانی Enjoy 5 است؛ گوشی هوشمندی که چند ماه پیش در چین عرضه شد.

image

گوشی Y6 Pro تراشه چهارهسته‌ای مدیاتک MT6735P با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی، نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپری دارد.

image

دوربین گوشی جدید هوآوی 13 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی دو سیم‌کارته است و با وزن 160 گرم ابعادی برابر با 143.1 در 71.8 در 9.7 دارد. اندروید 5.1 با رابط کاربری Emotion UI 3.1 Lite بر روی این گوشی قرار گرفته است.

image

گوشی Y6 Pro هوآوی فریمی فلزی دارد و تا حدودی به تماس با آب (water-ripple) مقاوم است. این گوشی در سه رنگ طلایی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود اما در مورد قیمت آن خبری در دسترس نیست و همچنین گفته نشده چه موقع این گوشی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

hossin

۱۳۹۶/۵/۸
گوشی خیلی خوبیه الان خودم titaloدارم خوبه لمسش هم سریع هستش وقیمتش520.000تومان هستش

SNIPER

۱۳۹۶/۱/۸
کسانی که اعتیاد به صفحات مجازی بخصوص(چت.تایپ) دارن نخرن چون تایپ کردن باهاش آدمو یاده اولین گوشی های لمسی NEC میندازه ولی کسانی که اهل گیم های سنگین و گرافیکی هستن این گوشی عالیه من آسفالت 8اسنایپر فیوری مدرن کمیت کال آف دیوتی که هر کدوم جدا 2گیگ میخوان رو هم زمان دارم و د10/15بازی دیگه بدون شک بهتون نه نمیگه

hamid

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
توی تنظیمات گوشی یه گزینه به نام سرعت اشاره گر بود .زیادش کردم حس میکنم مشکل تاچ حل شد

hamid

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
سلام من این گوشی رو دیشب خریدم تاچش مشکل داره.غیر ممکنه بتونید سریع تایپ کنید

حسام الدین

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
عالیه این گوشی فوق العادس