خانهاخبار
بیش از یک‌سوم آیفون‌های فعال 4 اینچی‌اند

بیش از یک‌سوم آیفون‌های فعال 4 اینچی‌اند

آمارهای تازه منتشرشده نشان می‌دهد بیش از 33 درصد کاربران همچنان از آیفون‌های 4 اینچی و کوچک‌تر استفاده می‌کنند؛ موضوعی که می‌تواند ساخت آیفون 4 اینچی جدید اپل را توجیه کند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۷

شایعات بسیاری در مورد آیفون 4 اینچی جدید اپل (iPhone 5se) وجود دارد که ممکن است همراه با آیپد ایر 3 و مک‌بوک‌های جدید این شرکت در اواخر اسفند معرفی شود.
از زمانی که اولین شایعه در مورد آیفون 4 اینچی جدید در اینترنت منتشر شد، خیلی‌ها از خود پرسیدند که با توجه استقبال کاربران اپل از گوشی‌های بزرگ، چرا این شرکت دوباره به فکر تولید گوشی کوچک افتاده است.
در گزارش جدیدی که Mixpanel منتشر کرده عنوان شده است بیش از یک‌سوم کاربران همچنان از آیفون‌های 4 اینچی استفاده می‌کنند. بر این اساس حدود 19 درصد کاربران از آیفون 5اس، حدود 8 درصد از آیفون 5، حدود 5.4 درصد از آیفون 5سی و 4.2 درصد از آیفون 4اس استفاده می‌کنند.

 

image

 

اگر چه ممکن است کاربران دلایل بسیاری برای استفاده از آیفون‌های 4 اینچی داشته باشند، آنچه این آمار به ما می‌گوید این است که درصد زیادی از کاربران مایل نیستند گوشی بزرگ داشته باشند و منتظرند تا یک آیفون 4 اینچی به‌روز عرضه شود؛ نکته‌ای که اپل نیز به‌خوبی از آن مطلع است.
شما به‌عنوان کاربر آیا همچنان از آیفون‌های 4 اینچی استفاده می‌کنید؟ اگر تولید iPhone 5se به حقیقت بپیوندد، تمایلی به خرید آن دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
من هنوز گوشیم iphone 5 e. منتظرم تا مدل جدید 4 اینچی معرفی بشه تا عوض کنم. امیدوارم واقعیت داشته باشه

بهراد

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
فکرشو کنید آیفون با ظاهر 6 واندازه 5 چقدر زیبا وخوش دست میشه من که بی صبرانه منتظر اومدنشم

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
اگر قیمتش نجومی نباشه ارزش خرید داره .