خانهاخبار
​صفحه کلید ویندوز فون برای iOS چگونه خواهد بود؟

​صفحه کلید ویندوز فون برای iOS چگونه خواهد بود؟

غول نرم‌افزار صفحه کلید مخصوص ویندوز فون با نام ورد فلو (Word Flow) را برای سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌کند. در حال حاضر این صفحه کلید در مراحل اولیه آزمایش روی آی او‌ اس قرار دارد.
۱۳۹۴/۱۱/۶

مایکروسافت در حال آزمایش نسخه اولیه صفحه کلید ویندوز فون روی آی‌اواس است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این اپلیکیشن به‌صورت عمومی در اختیار تسترها قرار می‌گیرد.

 

image

 

منابع نزدیک به مایکروسافت اعلام کرده‌اند که صفحه کلید مایکروسافت برای آی‌او‌اس از حالت مخصوص تک‌دست (One-handed mode) نیز پشتیبانی می‌کند. هرچند صفحه کلید ویندوز 10 موبایل نیز از این حالت پشتیبانی می‌کند، به نظر می‌رسد اپ آی‌او‌اس مایکروسافت شبیه آن‌ نیست و کمی متفاوت است.
حالت تک‌دست در آی‌اواس در هر دو سمت قابل استفاده است و به شما اجازه می‌دهد که با هر دست به‌راحتی بنویسید.

 

image

 

صفحه کلید ویندوز 10 موبایل به‌سادگی بسیار به طرفین حرکت می‌کند تا صفحه کلید کوچک‌تری ایجاد کند، برخلاف آنچه در آی‌او‌اس می‌بینیم که صفحه کلید حالت شناور دارد.
به‌جز حالت تک‌دست، سایر ویژگی‌های ورد فلو (Word Flow) در آی‌اواس و ویندوز 10 موبایل تقریبا یکسان است. در ورد فلو می‌توانید به کلمات پیشنهادی و اموجی‌ها دسترسی داشته باشید. مایکروسافت قصد دارد ورد فلو را برای ماه آینده آماده کند و به کاربران آی‌او‌اس عرضه کند. احتمالا نسخه اندروید ورد فلو نیز کمی بعد از نسخه آی‌اواس ارائه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)