خانهاخبار
گوشی‌های جدید Moto به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شوند

گوشی‌های جدید Moto به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شوند

یکی از مسئولان شرکت لنوو عنوان کرده است که در سال 2016 تمام گوشی‌های برند موتو به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهند بود.
۱۳۹۴/۱۰/۲۲

با وجود اینکه موتورولا یکی از پیشگامان استفاده از حسگر اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند بود (ATRIX 4G)، برخلاف دیگر شرکت‌ها، در سال گذشته شاهد معرفی گوشی پرچم‌داری با این ویژگی نبودیم؛ موضوعی که قرار است در سال 2016 تغییر کند.

 

image

 

چن زودانگ، معاون لنوو و رئیس لنوو در چین و منطقه آسیا-اقیانوسیه، فاش کرد همه گوشی‌های برند Moto در سال 2016 اسکنر اثر انگشت خواهند داشت؛ موضوعی که مطمئنا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد. او همچنین گفت: لنوو برای عرضه گوشی با نمایشگر کوچک‌‎تر از 5 اینچ برنامه‌ای ندارد. درنتیجه می توان این گونه برداشت کرد که امسال از Moto E جدید خبری نخواهد بود.
لنوو به‌تازگی اعلام کرده است که با کنار گذاشتن برند موتورولا از این پس گوشی‌های رده‌بالای این شرکت با برند Moto و گوشی‌های ارزان‌قیمت با برند Vibe به بازار خواهند آمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Amir

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
بس موتورولا منقرض شد

erfanasal

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
واقعا حیفه که یه همچین گوشیای درجه یکی رو تو کشورمون نداریم...اونوقت سونی داره خودشو به هر اب و اتیشی میزنه ک گوشیاش فروش بره...

a

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
خدا رحمتش کنه .موتورولا رو . به جمع آشغالها خوش اومدی. از نظر من دیگه این گوشی گوشی نمیشه نمونه اش نوکیا در دست مایکروسافت که آبروی هر چی گوشی نوکیا رو برده.:-( ;-)