خانهاخبار
ویندوز 10 موبایل به‌زودی منتشر می‌شود

ویندوز 10 موبایل به‌زودی منتشر می‌شود

از ویندوز 10 موبایل، که قرار بود در ماه دسامبر منتشر شود، خبری نشد و حالا گفته می‌شود آخرین نسخه این سیستم عامل برای گوشی‌های موبایل اوایل 2016 روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اگر شما هم صاحب گوشی ویندوز فونی هستید و از ویندوز 8.1 روی گوشی‌تان استفاده می‌کنید، حتما دوست دارید هرچه زودتر آخرین نسخه ویندوز را در اختیار داشته باشید. تا پیش از این انتظار می‌رفت در ماه دسامبر نسخه نهایی ویندوز 10 برای گوشی‌های موبایل منتشر شود، اما اکنون به نظر می‌رسد اوایل 2016 شاهد عرضه ویندوز 10 موبایل خواهیم بود.

اپراتورهای موبایل در بخش‌های مختلف جهان تاریخ‌های مختلفی برای تست و انتشار این سیستم عامل اعلام کرده‌اند. اپراتور استرالیایی Vodafone از نیمه ماه اول میلادی صحبت کرده و اپراتور اسپانیایی Movistar اواخر ماه را برای انتشار در نظر گرفته است.

اکانت پشتیبانی لومیای مایکروسافت در توییتی از انتشار زودهنگام این سیستم عامل خبر داده است. اگر همه این اطلاعات را کنار هم بگذاریم، نتیجه می‌گیریم ویندوز 10 موبایل تا نیمه‌های ماه دوم میلادی، یعنی فوریه، منتشر خواهد شد.

 

image

 

طبق اطلاعاتی که در صفحه پشتیبانی لومیا ذکر شده، گوشی‌های لومیا برای آپدیت به ویندوز 10 موبایل باید حداقل 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. همچنین گفته شده همه گوشی‌های لومیا از تمام ویژگی‌های ویندوز 10 موبایل پشتیبانی نمی‌کنند؛ برخی ویژگی‌ها و امکانات به سخت‌افزار پیشرفته‌تری نیاز دارد و فقط گوشی‌هایی به ویندوز 10 آپدیت می‌شوند که هم‌اکنون نسخه لومیا دنیم را روی خود دارند.

برای اینکه از آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز فون منتشرشده برای گوشی خود آگاه شوید به قسمت تنظیمات بروید و بخش extras + info را انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید نسخه فعلی سیستم عامل خود را ببینید، از بخش تنظیمات به قسمت about بروید و سپس more information را انتخاب کنید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اگه که بیاد این هفته عالیه . اگه اکشن سنتر شیشه ای باشه و پیام دلیوری هم دیگه نیاد و لگ و رزیومینگ هم نباشه خوب میشه.