خانهاخبار
اپل برای ماه مارس ۲۰۱۶ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است

اپل برای ماه مارس ۲۰۱۶ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است

یک آیفون ۴ اینچی جدید و نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ، محصولاتی خواهند بود که احتمالا اپل در مارس ۲۰۱۶ از آنها رونمایی می‌کند.
۱۳۹۴/۹/۱۸

خبرهای رسیده حاکی از آن است که اپل در نظر دارد تا در ماه مارس سال آینده از نسل دوم ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ و یک آیفون جدید ۴ اینچی رونمایی کند.

در سال‌های اخیر شاهد بودیم که صفحه نمایش‌های ۵ اینچ و بالاتر به یک ویژگی طبیعی در گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. اپل نیز سال گذشته کاربران خود را با یک آیفون ۴.۷ و یک آیفون ۵.۵ اینچی شگفت‌زده کرد اما برخی از کاربران نیز از این اتفاق توسط اپل متعجب و دلسرد شدند.

به عقیده این کاربران صفحه نمایش ۴ اینچی بهترین اندازه برای کار کردن یک دستی با تلفن هوشمند بود. حال اگر اپل بتواند دوباره موفق به ساخت یک آیفون ۴ اینچی شود، شاید شاهد باشیم که کمپانی‌های دیگری به این حرکت بپیوندند و دوباره محصولاتی را با صفحه نمایش کوچکتر وارد بازار کنند.

image

اما در مورد اپل واچ هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست. برخی از شایعات از تجهیز به دوربین برای استفاده از Facetime خبر می‌دهند و برخی دیگر به سنسورهای بیشتر برای کنترل سلامتی و وضعیت خواب اشاره کرده‌اند.

انتظار می‌رود تا پیش از تاریخ مذکور شایعات و خبرهای بیشتری در مورد نسل بعدی اپل واچ منتشر شود. دست کم تا اینجا می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که قطعا در نیمه اول سال ۲۰۱۶ با اپل واچ جدید آشنا خواهیم شد. 

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۹/۲۰
همه کمپانی های اندرویدی خواند ترکید( با گوگل )