خانهاخبار
تصاویر لورفته جدید از نسل دوم گوشی‌های Galaxy A5 و Galaxy A7

تصاویر لورفته جدید از نسل دوم گوشی‌های Galaxy A5 و Galaxy A7

مدتی است که زمزمه معرفی نسل دوم گوشی‌های سری A سامسونگ به گوش می‌رسد و اکنون تصاویر بیشتری از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده.
۱۳۹۴/۸/۲۶

چندی پیش اخباری مبنی بر کار کردن سامسونگ روی نسل دوم گوشی‌های میان‌رده سری Galaxy A منتشر شد. حال با انتشار چند تصویر لورفته از گوشی‌های Galaxy A5 و Galaxy A7 به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگری به موعد رونمایی از این گوشی‌های هوشمند نزدیک شده‌ایم.

همان‌طور که انتظار می‌رود، تصاویر از چین به بیرون درز کرده و با نگاه کردن به آنها، علاوه بر بهبود‌های سخت‌افزاری احتمالی، شاهد تغییراتی در طراحی این دستگاه‌ها نسبت به نسخه‌های قبلی‌شان هم هستیم.

طبق اطلاعات منتشرشده، Galaxy A5 از صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، پردازنده هشت‌هسته‌ای Exynos 7 با سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت است. تغییرات طراحی این گوشی هوشمند شامل انتقال بلندگوها به قسمت پایین گوشی و جابجایی موقعیت دوربین دوم و فلاش LED است. همچنین در تصاویر به نظر می‌رسد پشت دستگاه از جنس شیشه و فلز است که به کاربر احساس لوکس بودن القا می‌کند. گویا سامسونگ با دست کشیدن از تولید گوشی‌هایی با بدنه پلاستیکی در حال روی آوردن به قاب‌های فلزی و شیشه‌ای است.

تغییرات Galaxy A7 نیز تقریبا در همین موارد خلاصه می‌شود؛ اسمارت‌فونی که گفته می‌شود با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول‌ اچ‌دی و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی از سری اسنپدراگون به همراه 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. هر دو گوشی از حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند و با اندروید 5.1.1 به بازار می‌آیند. دوربین اصلی دو گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو آنها نیز 5 مگاپیکسلی است.

سامسونگ هنوز در مورد قیمت احتمالی این گوشی‌ها یا تاریخ معرفی رسمی آنها حرفی نزده است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: SamMobile

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

mohammad

۱۳۹۴/۹/۱
شانس مارو میبینی ما کلا شانس نداریم چهار ما پیش a7 sm-a700hرو گرفتم اما الان با دین این مدل اصلا حالم بد شد پاز شک دارم
یا بکار گیری شیشه در گوشی و گذاشتن اسپیکر در پایین بتونههمان ظراف را داشته باشه

امیرحسین

۱۳۹۴/۸/۲۷
این عکسارو یه نفر گرفته و داده بیرون چه چیز جالبی داره نکونه می خوای بگی کارمند خود سامسونگه

امیرحسین

۱۳۹۴/۸/۲۷
نیگاه که می کنم می بینم که s5خودs6هیچ فرقی نکرده
پس برو 6sبا 6 یا 4sبا5s مقایسه کن تا تکراری بودنو ببینی اشتباه نکن من نمی گم زشتن یا بد من می گم اونام شبیه همن یا htcیارو نگاه کن

mehrshad

۱۳۹۴/۸/۲۷
دیگه خیالتون راحت سامسونگ بازار رو گرفت شما ها به جا اینکه این همه تعصبی نظر بدید و و هی میخواید مخالفت کنید او چشاتون رو باز کنید و حقیقت رو ببینید که واقعا کدوم بهتره با این کارا سره هیچکی کلاه نمیزارید به غیر خودتون

کاربر میهمان

۱۳۹۴/۸/۲۷
منم خواستم همین رو بگم
اتفاقی که برای اچ تی سی رخ داده بود این دفعه برا سامسونگ رخ داده
توی عکسای دیگه زیاد معلوم نیست به جزء اخرین عکس