خانهاخبار
آیا Xiaomi Mi 5 سنسور اثر انگشت و چیپ اسنپدراگون 820 دارد؟

آیا Xiaomi Mi 5 سنسور اثر انگشت و چیپ اسنپدراگون 820 دارد؟

کاربری در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا می‌کند، با اطلاعات جدیدی که از شیائومی کسب کرده، متوجه شده Xiaomi Mi 5 از سنسور اثر انگشت و چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ برخوردار است.
۱۳۹۴/۷/۲۶

گویا زمان آن رسیده که شبکه اجتماعی چینی Weibo را یکی از منابع شایعات مربوط به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های چینی بشماریم؛ چراکه پیش از این هم شایعه‌های بسیاری از این وب‌سایت درز کرده بودند که نهایتا به واقعیت تبدیل شدند.

در جدیدترین عنوان، کاربری در این وب‌سایت خبر داده که توانسته اطلاعاتی از داخل شیائومی در رابطه با پرچم‌دار جدید این کمپانی، یعنی Xiaomi Mi 5، به دست آورد. بنا به گفته او این پرچم‌دار جدید و مرموز از چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ SoC بهره می‌برد که بدین معنی است که کمپانی چینی عرضه این محصول را تا آماده شدن چیپ کوالکام به تعویق انداخته.

طبق آنچه کوالکام درباره چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ گفته، احتمالا ما این چیپست را تا اوایل سال آینده میلادی نخواهیم دید. شیائومی هم قصد ندارد به سوی مدیاتک برگردد و همچنین نمی‌خواهد Mi 5 را با اسنپدراگون ۸۱۰ عرضه کند.

اما این همه ماجرا نیست! کاربر لودهنده این موضوع گفته که شیائومی می ۵ از سنسور اثر انگشت، که این روزها قابلیتی عمومی در پرچم‌داران محسوب می‌شود، بهره می‌برد.

اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که حتی در صورت عرضه زودهنگام چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ توسط کوالکام، ما شیائومی می ۵ را در سال ۲۰۱۶ خواهیم دید؛ چراکه چینی‌ها قصد ندارند فرصت معرفی پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود را بسوزانند. آنها در عوض نسخه‌های مختلفی از می ۴ را با نام‌های Mi 4i و Mi 4c معرفی کردند.

بنابراین اگر شما هم منتظر معرفی این محصول هستید، چند ماه دیگر باید صبر کنید تا ببینیم درنهایت شیائومی چه تدارک دیده است.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pooyan

۱۳۹۴/۷/۲۶
ببخشید این گوشیا به ایران میاد؟