خانهاخبار
قیمت آیفون های جدید چقدر است؟

قیمت آیفون های جدید چقدر است؟

سرانجام پس از هفته‌ها انتظار اپل نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد. محبوب‌ترین گوشی روی کره زمین اکنون وارد عصر جدیدی شده است. نهمین نسل آیفون وارد بازار می‌شود، منتظر باشید!
۱۳۹۴/۶/۱۸

آیفون همچنان می‌درخشد و در سراسر دنیا هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. تیم کوک در مراسم معرفی آیفون 6s اعلام کرد که این محصول در حال حاضر نه تنها در امریکا بلکه در سراسر دنیا با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است. تیم کوک می‌گوید آیفون 6 محبوب‌ترین آیفونی است که تاکنون کره زمین به خود دیده!

 

قیمت آیفون 6s:  گیگابایت 199 دلار، 64 گیگابایت 299 دلار، 128 گیگابایت 399 دلار

 

در سال گذشته آیفون در چین رشدی ۷۵ درصدی داشته و حدود ۳۵ درصد بازار چین را به خود اختصاص داده است. آیفون‌های جدید، همان‌طور که انتظار می‌رفت، با نام‌های آیفون ۶اس و ۶اس پلاس و در چهار رنگ نقره‌ای، طلایی، خاکستری فضایی و رز گلد (گل‌بهی) عرضه می‌شود.
پیش‌فروش آیفون روز دوازدهم سپتامبر آغاز می‌شود و از بیست‌وپنجم سپتامبر در فروشگاه‌ها‌ عرضه می‌شود. قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶اس برابر ۲۰۰ دلار است، قیمت ۶۴ گیگابایتی آن ۳۰۰ دلار و ۱۲۸ گیگابایتی آن ۴۰۰ دلار است. البته این قیمت‌ها برای آیفون‌های قراردادی است. قیمت آیفون ۶اس پلاس نیز نسبت به نسخه ۶ پلاس تغییر نکرده است و از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.
اما قیمت آیفون‌های جدید اپل در حالت آنلاک نیز اعلام شده است. آیفون ۶اس و ۶اس پلاس افزایش قیمتی نسبت به آیفون ۶ و ۶ پلاس نخواهند داشت. بدین ترتیب آیفون ۶اس در مدل ۱۶ گیگابایتی ۶۵۰ دلار، در مدل ۶۴ گیگابایتی ۷۵۰ دلار و در مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۸۵۰ دلار قیمت دارند. همچنین آیفون ۶اس پلاس در مدل ۱۶ گیگابایتی ۷۵۰ دلار، در مدل ۶۴ گیگابایتی ۸۵۰ دلار و در مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۹۵۰ دلار قیمت دارد.
قیمت این گوشی‌ها در بازار ایران از حالا قابل پیش‌بینی نیست. طبیعتا در روزهای اول ورود این گوشی‌ها به بازار ایران شاهد قیمت‌های کاذبی برای آنها خواهیم بود، اما به‌مرور زمان قیمت آنها با افت محسوسی مواجه می‌شود.

 

قیمت آیفون 6s پلاس:16 گیگابایت: 299 دلار، 64 گیگابایت: 399 دلار، 128 گیگابایت: 499 دلار

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۶/۲۹
نه عزيزم..5s پلمپ ديگه نايابه برا همينه

x

۱۳۹۴/۶/۲۵
اگه بیان تو ایران ظرف چند ماه ارزون میشن؟

alireza4

۱۳۹۴/۶/۲۴
من S2Plus i9105pداشتم فروختمش میخوام ایفون بخرم
شماهم از سامسونگ دوری خواهید کرد در اینده ای نه چندان دور

سعدی

۱۳۹۴/۶/۲۲
سلام.درسته ایفون تو ایران گرونه ولی ساله گذشته خو سایت شما 1 میلیون گرونتر بود گوشیش با بقیه جاها قیمتای کاذب رو شماها درس میکنید با اب و تاب دادن به محصولات

hamed

۱۳۹۴/۶/۲۲
کلیه محصولات اپل از جمله سیستم های imac تو دنیای گرافیک حرف اول رو از لحاظ راحتی در کار میزنند که خودمم دارم و بسیار لذت میبرم از کار کردن باهاش . گوشی اپل نیز از این قضیه مستثنا نیست.واقعا برام عجیبه اونایی که مخالف این قدرت هستند ، قدرتی که خیلی از کمپانی های بزرگ از جمله سامسونگ و... منتظرند تا این شرکت سریع گوشیشو بده بیرون و این شرکتا هم شروع کنند به تقلید و کپی کاری. فراموش نکنیم ایده اولیه گوشی بدون دکمه برای اپل و یا همون استیو جابز است اونوقت یه سریا...... بگذریم