خانهاخبار
تلفن هوشمند Archos Diamond S با نمایشگر Super AMOLED در نوامبر عرضه می‌شود

تلفن هوشمند Archos Diamond S با نمایشگر Super AMOLED در نوامبر عرضه می‌شود

کمپانی فرانسوی Archos نیز به جمع سازندگان تلفن‌های هوشمند با نمایشگر Super AMOLED پیوست. در اطلاعیه این شرکت آمده که جدیدترین محصول آنها با نام Diamond S به این نوع پنل مجهز می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۴

نمایشگر Super AMOLED از جمله پنل‌هایی است که بیشتر در محصولات سامسونگ دیده‌ایم. حالا این بار این نوع نمایشگر را در تلفن هوشمند Diamond S محصول کمپانی Archos خواهیم دید.

در اطلاعیه‌ای که شرکت Archos دیروز، سوم شهریور ۹۴، منتشر کرد گفته شده که Diamond S محصول بعدی این کمپانی است و در آن از این نوع نمایشگر محبوب استفاده می‌شود. Diamond S یک تلفن هوشمند ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی است که همین نکته نشان می‌دهد با پرچم‌دار فوق قدرتمندی روبرو نیستیم.

 

image

 

این دستگاه از پردازشگر ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753، محصول کمپانی مدیاتک، بهره می‌برد که با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز کلاک شده و تحت اندروید ۵.۱ لالیپاپ اجرا می‌شود. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه LTE، پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش با کارت حافظه MicroSD و باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی از جمله مشخصات فنی این محصول به شمار می‌رود. فروش Diamond S در ماه نوامبر با قیمتی حدود ۲۵۰ دلار آغاز می‌شود.

 

image

 

این محصول به صورت رسمی در رویداد IFA 2015، که اوایل سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)