خانهاخبار
سامسونگ از گوشی تاشو جدید خود با دو صفحه نمایش پرده برداشت

سامسونگ از گوشی تاشو جدید خود با دو صفحه نمایش پرده برداشت

به تازگی سامسونگ یک گوشی تاشو هوشمند را با دو صفحه نمایش باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند معرفی کرده که قرار است در ماه آینده عرضه آن در کشور چین آغاز شود.
۱۳۹۴/۵/۲۷

به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان کره‌ای تلفن‌های همراه نگاه ویژه‌ای به گوشی‌های تاشو دارند. همین چند هفته پیش بود که ال‌جی از گوشی تاشو جدید خود به نام LG Gentle پرده برداشت و سامسونگ نیز در پی آن مدل جدید Galaxy Folder خود را عرضه کرد. اکنون سامسونگ از یک گوشی تاشو جدید با نام G9198 رونمایی کرده که سخت‌افزارهای قدرتمندی درون خود دارد و قرار است جانشین مدل G9098 سال گذشته شود.

 

image

 

گوشی G9198 دو نمایشگر 3.9 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل دارد که یکی در سطح بیرونی و یکی در سطح داخلی دستگاه قرار می‌گیرد. علاوه بر این نمایشگرهای بسیار باکیفیت، که تراکمی حدود 382 پیکسل در هر اینچ دارند، یک پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 نیز، مانند پردازنده استفاده‌شده در ال‌جی جی4، به این دستگاه تعلق گرفته و به دوربین 16 مگاپیکسلی مشابه دوربین گلکسی اس6 مجهز شده است. G9198 همچنین 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 64 گیگابایت) و باتری‌ای با ظرفیت 2020 میلی‌آمپرساعت دارد و قادر است به شبکه 4G LTE متصل شود.
انتظار می‌رود که این گوشی تاشو قدرتمند ماه آینده در بازار چین عرضه شود، ولی از تاریخ عرضه آن در سایر کشورهای جهان اطلاعی در دست نیست.
به نظر شما آیا تلفن‌های تاشو دوباره به جیب کاربران گوشی‌های همراه بازمی‌‌گردند؟ شما چقدر تمایل دارید از این نوع گوشی‌‌ها استفاده کنید؟

منبع: 9to5Google

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

omid

۱۳۹۴/۶/۵
این گوشی تازه اومده تو بازار ایرن تو چجوری خریدیش که به خاطر مشکل مالی فروختیش؟؟
.
.
.
.
حالا اگه هم خریده بودی یه توضیحی در موردش میدادی که خوب بود ازش راضی بودی یا نه

علی

۱۳۹۴/۵/۲۷
میگه ماه دیگه تازه میاد تو چین تو چطور داشتی

Armin

۱۳۹۴/۵/۲۷
میگما مگه 808 ، 6 هسته ای نیست؟؟؟؟؟

نگین

۱۳۹۴/۵/۲۷
آره جالبه ولی فکر نکنم تا دو سال آینده هم تو ایران بیاد.

technical

۱۳۹۴/۵/۲۷
متشکرم