خانهاخبار
بازگشت گوشی‌های تاشو؛ LG Gentle به بازار وارد می شود

بازگشت گوشی‌های تاشو؛ LG Gentle به بازار وارد می شود

ال‌جی نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو قدیمی را معرفی کرد. گوشی‌های تاشو در میان قدرت‌نمایی گوشی‌های هوشمند مدت‌ها به دست فراموشی سپرده شده بودند.
۱۳۹۴/۵/۵

شاید شما هم یکی از طرفداران گوشی‌های تاشو باشید. لذت استفاده از این گوشی‌ها کاربران بسیاری را به خرید این محصولات ترغیب می‌کرد. اما با ظهور تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل‌های پیشرفته، گوشی‌های تاشو فراموش شدند. حالا ال‌جی با ابتکاری جدید سعی می‌کند گوشی‌های تاشو را دوباره احیا و این محصول را به محصولی جذاب تبدیل کند.
محصول جدید LG Gentle نام دارد و کمپانی ال‌جی در کره از آن رونمایی کرده است. این گوشی از اندروید 5.1 قدرت گرفته که در حال حاضر این امر در دنیای تکنولوژی کاملا طبیعی است، اما نکته جالب و عجیب این گوشی ظاهر قدیمی و تاشو آن است.

 

image

 


LG Gentle از کیبورد T9 استفاده می‌کند؛ البته در این کیبورد یک دکمه Q خاص وجود دارد که پرکاربردترین اپلیکیشن‌های کاربر را نمایش می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی لمسی است و اندازه‌ای حدود 3.2 اینچ دارد. رزولوشن این صفحه نمایش 320×480 است؛ به این ترتیب در هر اینچ این گوشی 180 پیکسل وجود دارد.
LG Gentle از تراشه اسنپدراگون 210 در کنار پردازنده چهارهسته‌ای با سرعت 1.1 گیگاهرتز استفاده می‌کند. در کنار این پردازشگر چهارهسته‌ای یک پردازنده گرافیکی آدرنو 304 قرار دارد و 1 گیگابایت رم نیز این پردازنده‌ها را در امر پردازش اطلاعات یاری می‌کند. حافظه داخلی LG Gentle برابر 4 گیگابایت است! اما جای نگرانی نیست، چرا که این محصول از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این محصول 5 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 0.3 مگاپیکسلی است. با این تفاسیر نباید از این محصول انتظار سلفی‌های زیبا و باکیفیت داشت.

 

image

 


این گوشی 29 ژوئیه در کره رونمایی می‌شود، هرچند هنوز از عرضه جهانی آن صحبتی نشده، و قیمتش حدود 171 دلار خواهد بود؛ یک گوشی ارزان‌قیمت با کارایی مناسب و مهم‌تر از همه تاشو بودن آن ممکن است کاربران بسیاری را جلب کند. پس باید منتظر ماند و دید استقبال کاربران از این گوشی جدید ال‌جی چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mamad

۱۳۹۴/۵/۵
عاشقش شدم خداکنه زودتر بیاد