خانهاخبار
آیا سامسونگ در فکر ساخت تبلتی برای رقابت با آیپد پرو اپل است؟

آیا سامسونگ در فکر ساخت تبلتی برای رقابت با آیپد پرو اپل است؟

شرکت سامسونگ چند روز پیش دستگاهی به‌نام Galaxy Tab S Pro در کشور کره جنوبی به ثبت رسانده است که به این شایعه دامن می‌زند که این شرکت مشغول کار روی مدل جدید تبلت‌های خود است؛ تبلتی که شاید برای رقابت با آیپد پرو اپل وارد بازار شود.
۱۳۹۴/۴/۲۰

به نظر می‌رسد این روزها سامسونگ به‌شدت مشغول کار روی دستگاه‌های جدید خودش است؛ دستگاه‌هایی که ظرف چند ماه آینده و احتمالا برای فصل پاییز و ایام کریسمس وارد بازار می‌شوند.
بعد از شایعاتی که در مورد Galaxy Note 5+ ،Galaxy S6 edge و Galaxy A8 شنیدیم، حالا به نظر می‌رسد باید منتظر شنیدن خبرهایی در مورد تبلت جدید سامسونگ نیز باشیم؛ تبلتی که احتمالا Galaxy Tab S Pro نام می‌گیرد.

نام Galaxy Tab S Pro را چند روز پیش شرکت سامسونگ در کره جنوبی به ثبت رسانده تا سایر شرکت‌ها نتوانند از آن برای دستگاه‌هایشان استفاده کنند؛ بنابراین می‌شود حدس زد سامسونگ مشغول تولید تبلت جدیدی است که دیر یا زود وارد بازار می‌شود.

 

image

 

با دیدن پسوند Pro در نام این دستگاه ناشناخته و با توجه به وضعیت خانواده تبلت‌های Pro این شرکت، از هم‌اکنون می‌توان تبلتی با نمایشگر بزرگ و باکیفیت انتظار داشت. تبلت‌هایی که با این نام عرضه می‌شوند پردازنده قوی و میزان حافظه رم بالا دارند و معمولا امکانات و قابلیت‌هایشان از هر نظر کامل است.

اگرچه نام Galaxy Tab S Pro رسمیت یافته، فعلا اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری‌اش به بیرون درز پیدا نکرده است. هیچ بعید نیست سامسونگ Galaxy Tab S Pro را برای رقابت با iPad Pro اپل در نظر گرفته باشد؛ تبلت 12 اینچی اپل که کم‌وبیش شایعاتی در مورد آن نیز وجود دارد. در هر صورت طی چند هفته آینده، که تولید این تبلت وارد مراحل بعدی شود، قطعا شاهد افشای تصاویر و مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه خواهیم بود.

منبع: pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)