خانهاخبار
تیزر جدید هوآوی از عرضه Honor 7 در نهم تیر ماه خبر می دهد

تیزر جدید هوآوی از عرضه Honor 7 در نهم تیر ماه خبر می دهد

شرکت هوآوی به تازگی تیزر جدیدی برای اعلام تاریخ معرفی گوشی Honor 7 منتشر کرده که در آن برای طرفداران این شرکت و منتظران این گوشی اطلاعات جالبی نهفته است. در این تیزر می توان تاریخ عرضه را، که سی ام ژوئن ذکر شده، به وضوح دید. با دقت در پس زمینه عدد ۷ نیز می توان طرحی بسیار شبیه طرح اثر انگشت مشاهده کرد. بنابراین بدون شک می توان گفت هوآوی گوشی Honor 7 را، که به سنسور شناسایی اثر انگشت مجهز است، نهم تیر ماه معرفی می کند.
۱۳۹۴/۳/۲۶

البته خبر تعبیه سنسور شناسایی اثر انگشت روی این گوشی موضوع جدیدی نیست. ماه آوریل عکس هایی لورفته از این گوشی همراه سنسور تاچ آی دی دیدیم که نخستین گمانه زنی ها در این خصوص را شکل دادند. چندی بعد نیز منبع چینی TENAA موضوع را تایید کرد و شبهه کمی در این خصوص باقی گذاشت.

 

آن طور که در این اخبار و شایعات آمده، هوآوی Honor 7 صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. با ضرب و تقسیم اعداد می توان فهمید این ترکیب دقت بالای ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ را نتیجه می دهد. پردازش های گوشی بر عهده چیپ ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای Kirin 935 است. مدل استاندارد Honor 7 با رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی، و مدل پریمیوم آن با رم ۴ گیگایتی و فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود. دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسل وضوح دارد که قابلیت لرزش گیر اوپتیکال نیز برای ثبت تصاویر با جزئیات بالا به یاری آن می آید. تامین انرژی کل مجموعه فوق را باتری ای ۳۲۸۰ میلی آمپری بر عهده دارد.

 

image

 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر، نظیر قیمت و کشورهای پذیرای این مدل، باید تا نهم تیر ماه صبر کنیم و اطلاعات رسمی را از زبان هوآوی بشنویم؛ موعدی که فاصله چندانی نیز با آن نداریم.

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

فربد

۱۳۹۴/۴/۳۱
دوربینش 20 مگاپیکسله با صفحه 5.2 قیمتش هم حدود 290 یورو که از آنر 6 حدود 20 یورو گرونتره.
داخل gsmarena زده اطلاعات کاملش،رو

سعید

۱۳۹۴/۴/۱۵
توسایت فون آرنا دوربینشو زده 20مگاپیکسل؟؟؟

سعید

۱۳۹۴/۴/۱۵
توسایت فون آرنا دوربینشوزده 20مگاپیکسل؟؟شمانوشتید 13؟؟