خانهاخبار
باز هم محصول جدیدی از چین در راه است؛ دو اسمارت فون از کمپانی Zopo

باز هم محصول جدیدی از چین در راه است؛ دو اسمارت فون از کمپانی Zopo

– نویسنده مهمان: یکی از دلایلی که کمپانی های بزرگ همچون سامسونگ یا سونی در بخش فروش تلفن های هوشمند با مشکل مواجه شدند و بسیاری از کاربران خود را از دست دادند، کمپانی های گمنام چینی بودند که اقدام به تولید گوشی هایی با پایین ترین قیمت و بالاترین امکانات کردند. کمپانی های معتبر تولیدکننده محصولات هوشمند با توجه به این که هزینه زیادی صرف تبلیغات، پرداخت مالیات و رقابت با دیگر کمپانی ها می کنند طبعا محصول نهایی آن ها نیز بسیار گران تر از یک کمپانی گمنام خواهد بود
۱۳۹۴/۲/۲۳
– نویسنده مهمان: یکی از دلایلی که کمپانی های بزرگ همچون سامسونگ یا سونی در بخش فروش تلفن های هوشمند با مشکل مواجه شدند و بسیاری از کاربران خود را از دست دادند، کمپانی های گمنام چینی بودند که اقدام به تولید گوشی هایی با پایین ترین قیمت و بالاترین امکانات کردند. کمپانی های معتبر تولیدکننده محصولات هوشمند با توجه به این که هزینه زیادی صرف تبلیغات، پرداخت مالیات و رقابت با دیگر کمپانی ها می کنند طبعا محصول نهایی آن ها نیز بسیار گران تر از یک کمپانی گمنام خواهد بود زیرا برندهایی همچون Xiaomi و Meizu با توجه به بازار هدف کوچکی که دارند نیاز به پرداخت هزینه زیادی برای تبلیغات نداشته و در نهایت قیمت تمام شده محصولاتشان نیز بسیار کم تر از کمپانی های مشهور خواهد بود.
 
تاکنون نام Zopo را شنیده اید؟ یک کمپانی چینی که اخیرا فعالیت های قابل تقدیری داشته و هم اکنون خبر از تولید اسمارت فون هایی میان رده با امکاناتی قابل قبول و قیمتی مناسب داده است. این کمپانی تیزر کاملی از محصولات آینده اش منتشر کرده که گفته می شود تا پایان ماه مه مراسم رونمایی از آن ها برگزار خواهد شد.
 
image
 
Zopo در تاریخ ۲۶ مه از دو تلفن هوشمند خود که جزو سری Color هستند رونمایی خواهد کرد که هردو آن ها از اتصالات 4G LTE پشتیبانی کرده و در نمایشگاه MedPI موناکو معرفی خواهند شد. این گوشی ها که Color C و Color E نام دارند در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، زرد و آبی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که طراحی ظاهری آن ها را نیز می توانید در تصاویر رسمی منتشر شده توسط Zopo تماشا کنید. هر دو گوشی همانند محصولات پیشین این کمپانی سه دکمه لمسی را در پایین نمایشگر خود جای داده اند و به صورت پیش فرض از اندروید لالیپاپ نسخه ۵.۱ پشتیبانی می کنند.
 
همانطور که انتظار می رفت هر دو گوشی به پردازنده چهارهسته ای ۶۴ بیتی مدیاتک MT6735 مجهز شده اند و از دو سیم کارت همزمان فعال نیز پشتیبانی به عمل می آورند. گوشی های Color C و Color E به ترتیب از نمایشگرهایی ۴.۵ و ۵ اینچی با پنل IPS بهره می برند و برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب خواهند بود.
 
image
 
آقای Kevin Xu موسس Zopo معتقد است که تلفن های هوشمند به اندازه تبلت ها تنوع ندارند و بازار آن ها تقریبا به بن بست رسیده که تنها راه نجات از آن، نوآوری و خلاقیت در طراحی یک محصول است. هرکدام از کاربران ملاک هایی برای خرید یک تلفن هوشمند دارند؛ بعضی از آن ها نمایشگر بزرگ و برخی کوچک دوست دارند یا حتی قیمت دستگاه و عملکرد سخت افزاری آن را ملاک خرید یک اسمارت فون قرار می دهند که محصولات Zopo با تنوع زیادی که دارند تمام سلایق را پوشش داده و به خوبی می توانند جای خود را در بازار تلفن های هوشمند پیدا کنند.
 
منبع: Androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
فقط نوکیا

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۳
تقصیر منه که هنوز لومیا1520دارم و از نوکیا حمایت میکنم چون طرفدارشم و خواهم بود یا تقصیر شما و امثال شما که نوکیارو با سیب گاز زده و سامی پلاستیک عوض کردین نوکیا اگه الان نابود شده به خاطر شماست

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۳
تکراری ..تکراری...بازم تکراری..همش مثل هم خیلی خسته کننده شده..دلم میسوزه واسه شرکتی مثل نوکیا که تنوع تو گوشی هاش فوق العاده زیاد بود.طراحی هر گوشی با مدل های قبلی کاملا متفاوت و جدید بود.ایده های فوق العاده ای داشتن اما الان کجاست؟؟تقریبا میشه گقت نابود شد..الان شده چی .سونی که هنوز به سختی میشه بین z1و z4 تفاوت پیدا کرد.سامسونگ و اپل همین طور.هیچ کدوم جسارت و خلاقیت نوکیا رو ندارن.