خانهاخبار
اچ تی سی در حال آماده کردن نمونه پلاستیکی +One M9 است

اچ تی سی در حال آماده کردن نمونه پلاستیکی +One M9 است

– نویسنده مهمان: اگرچه بیشتر صحبت ها پیرامون شرکت HTC در مورد پرچمدار جدید این شرکت، One M9 است اما بسیاری از کاربران نیز گوشی بزرگتر و قدرتمندتر این شرکت، +M9 را ترجیح می دهند.
۱۳۹۴/۲/۱۴

– نویسنده مهمان: اگرچه بیشتر صحبت ها پیرامون شرکت HTC در مورد پرچمدار جدید این شرکت، One M9 است اما بسیاری از کاربران نیز گوشی بزرگتر و قدرتمندتر  این شرکت، +M9 را ترجیح می دهند.

احتمال اینکه دیوایس جدید این شرکت (+M9) به جز در آسیا در دیگر نقاط جهان نیز عرضه شود بسیار کم است اما گفته شده است نمونه پلاستیکی دیگری که نام M9e به آن اختصاص داده شده، در حال کسب گواهی های لازم است و بدین ترتیب  این گوشی جدید امیدهای بیشتری را برای دوستداران گوشی های این شرکت به ارمغان می آورد.

 

image

 

طبق شنیده ها، که البته دور از انتظار هم نبود، گوشی جدید این شرکت همچون نمونه +M9 از یک جفت دوربین در پشت گوشی برخوردار نیست اما دیگر ویژگی های +M9 را در خود جای داده است. صفحه نمایش 5.2 اینچی Quad HD، پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی (با فلش دوگانه)، دوربین جلوی اولترا پیکسلی، قابلیت ارتقاء حافظه با کارت حافظه Micro SD و سنسور اثر انگشت از ویژگی های این اسمارت فون هستند.

 

هنوز به طور قطعی مشخص نیست که آیا حسگر مادون قرمز نیز در این گوشی قرار داده شده است یا خیر. اما بدون توجه به این موضوع می توان اطمینان داشت که HTC این گوشی را که بدنه ای پلاستیکی دارد با قیمتی ارزان تر راهی بازار خواهد کرد. 

 

منبع: Engadget

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
Htc one m9 + آشغاله خالصه چون نصف قابلیت های ام 9 معمولی رو هم نداره پردازندش هم که مدیاتکه پس دیگه افتضاح تر

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
کجاش مثل سامسونگ شده؟!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
تو راس میگی :)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
هر کاریم بکنه اخرش اچ تی سیه از هیچیش کم نمیشه به نظر من با این کارش تمام دوستدارانشو راضی نگه داشته هم اونایی که گوشی پلاستیکی دوس دارن هم اونایی که سنسور اثر انگشت میخواستن هم اونایی که گوشی بزرگتر میخوان just htc

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
واقعا عالیه تا اونجایی که میدونم e8وe9وحالاm9+ هم فلزين هم پلاستیک که قیمت فلزی ها گرون تره و کسی که بخواد کمتر هزینه کنه ميره با بدنه پلاستیک ميخره و این ربطی به داغ شدن و رو آوردن به پلاستیک نداره چون m8 داغ نمی کرد اما نسخه پلاستيکيش e8اومد