خانهاخبار
وبلاگ نویسی زنده مراسم اپل واچ؛مراسم شروع شد (مراسم به اتمام رسید)

وبلاگ نویسی زنده مراسم اپل واچ؛مراسم شروع شد (مراسم به اتمام رسید)

جی اس ام: اپل زمانی که آیفون 6 را معرفی کرد، ناگهان در انتهای مراسم با اعلام اینکه هنوز یک محصول دیگر باقی مانده همه دوستداران خود را غافلگیر کرد. تیم کوک در آن مراسم به همه دنیا اعلام کرد که اپل پا در دنیای ساعت های هوشمند گذاشته و ساعتی به نام اپل واچ را تولید کرده است.
۱۳۹۳/۱۲/۱۸

جی اس ام: تیم کوک زمانی که آیفون 6 را معرفی کرد، ناگهان در انتهای مراسم با اعلام اینکه هنوز یک محصول دیگر باقی مانده همه دوستداران اپل را غافلگیر کرد. کوک در آن مراسم به همه دنیا اعلام کرد که اپل پا در دنیای ساعت های هوشمند گذاشته و ساعتی به نام اپل واچ را تولید کرده است.

 

 

در آن زمان اپل واچ به صورت رسمی معرفی شد، اما زمان ارائه آن به 2015 موکول شد. اکنون در سال 2015 هستیم و به زمان ارائه این ساعت رسیده ایم.

 

در طی دعوتنامه هایی از خبرنگاران حوزه تکنولوژی دعوت شده در مراسم معرفی رسمی و آغاز فروش اپل واچ شرکت کنند. در این مراسم به طور حتم با جزئیات بیشتری از این ساعت آشنا خواهیم شد. این مراسم در روز دوشنبه برابر 18.11.93 در ساعت 8 شب به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

این مراسم را به صورت زنده پوشش خبری خواهد داد. بنابراین ساعت 8 شب امشب با ما همراه باشید تا ببینیم اپل واچ چه ویژگی هایی دارد که از آن ها خبر نداشتیم و با محصولات دیگری که احتمالا در این مراسم معرفی خواهند شد آشنا شوید.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۳
بد نیس اول تحقیق کنی ببینی که 99درصد مردم از اپل پی استفاده نمیکنن که حالا nfcهم به اون ربط داشته باشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
Jaye harfe alaki besh begoo tabrik

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
ایول چقدر خوشگله اپل واچ . من بچه که بودم یه ساعت آب پاش داشتم شبیه این بود :))) واقعا جای خالی استیو جابز به شدت به چشم می خوره و این نشون می ده که نگرش مدریت چقدر می تونه تو موفقیت و خاص بودن شرکت تاتیر داشته باشه . ظاهرا به نظر می رسه که تیم کوک فعلا داره از اعتبارات گذشته اپل خرج می کنه ، اما امیدوارم به این هم فکر بکنه اکه این اعتبار روزی تموم بشه و صرف به یدک کشیدن نام اپل راه چاره نیست .

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
برو اول محصولات اپل رو استفاده كن بعد مقايسه كن با محصولات اونيكي كمپانيها اونوخ ببين پرچم اپل بخاطر كيفيتشه كه بالاس يا بخاطر تبليغاتش

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
متاسفانه مشکلات کاربر های اپل همینه که نمی خوان بپذیرند که محصولات اپل در کنار خوبی هاش معایبی هم داره و این باعث میشه که با تعصب نظر بدم من به شخصه توی نوآوری سامسونگ قبول دارم اما می پذیرم که خیلی نواقص هم داره...