خانهاخبار
فروش جهانی گوشی رده بالای Meizu MX4 Pro به صورت آنلاین آغاز شد

فروش جهانی گوشی رده بالای Meizu MX4 Pro به صورت آنلاین آغاز شد

– جی اس ام: وبسایت فروش آنلاین OppoMart چین، فروش گوشی Meizu MX4 Pro را با امکان ارسال به تمام کشورها آغاز کرده است. گوشی MX4 Pro از کمپانی Meizu یک گوشی رده بالا محسوب می‌شود که با قیمت 550 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی و 600 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی به فروش می‌رسد.
۱۳۹۳/۹/۲۶
– جی اس ام: وبسایت فروش آنلاین OppoMart چین، فروش گوشی Meizu MX4 Pro را با امکان ارسال به تمام کشورها آغاز کرده است. گوشی MX4 Pro از کمپانی Meizu یک گوشی رده بالا محسوب می‌شود که با قیمت 550 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی و 600 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی به فروش می‌رسد. 
 
image
 
MX4 Pro قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE را دارد و مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2K است. به عنوان پردازنده یک اگزینوس 8 هسته‌ای از سامسونگ به همراه 3 گیگابایت رم در اختیار دارد و با اندروید 4.4 عرضه می‌شود. دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب آن 20.7 مگاپیکسل و ساخت سونی است که می‌تواند عکس‌های با کیفیت و فیلم‌های فول اچ دی با 30 فریم بر ثانیه تهیه کند. 
 
این گوشی از پرچمداران چینی بازار محسوب می‌شود که در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه می‌شود. معمولا پرچمداران چینی اغلب در بازار چین به فروش می‌رسند و به سختی می‌توان آنها را در خارج از کشور چین تهیه کرد. آغاز فروش جهانی این گوشی به صورت آنلاین می‌تواند باعث ایجاد انگیزه و رقابت در دیگر کمپانی‌های چینی برای عرضه جهانی محصولات خود باشد. گوشی‌های چینی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند بازار دیگر پرچمداران اندرویدی بازار را به چالش بکشند. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهندس خوشقدم

۱۳۹۵/۸/۴
دارم فروش
اکبند
با گارانتی چین که روی فاکتورشه
ایمن صنعت لاهیج

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۱
این گوشی بهترین هایه بازار رو جمع کرده و به نظره من تقلید از یک قابلیت خوب خیلی هم کاره معقولانه ایه و به نفع مشتری.در ضمن دوستان الان ماله این و اون نداریم و گوشی هم شده مثله کامپیتر. مثلا سنسور دوربین تمامیه شرکت های بازار(اپل سامسونگ سونی اچ تی سی MEIZU لنوو و... ) رو سونی میزنه و فقط فرقش تو سفارشی بودن لنز و تکنولوژی استفاده شده توش هست.یا سی پی یو ها هم همینطور یا اکزینوس سامسونگ یا اسنپدراگون یا مدیا تک هست. وهمینطور حتی بدنه و شاسی هم خیلی از شرکت ها به یه شرکت اختصاص میدن مثله بدنه سامسونگ s6 و اپل6 و meizu که همگی ساخت شرکته اپله و حتی gpu ها که ساخت شرکت هایه مالی ادرنو و پاور وی ار هست(که در meizu و اپل و ایسوس و خیلی برند هایه دیگه استفاده میشه. میبینید که همه این شرکت ها از قابلیت هایه خوبه همدیگه برایه جلبه مشتری استفاده می کنن و اسمش رو تقلید نمیزارن که شما میزارید. این گوشی فوق العادس و بهترین قابلیت هایه شرکتها رو داره و بسیار خوش ساخته. شما هم به هیچوجه به برند نگاه نکنید. فقط ارزشه خرید در برابر قابلیت ها.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۴
سنسور مال سونیه و عینا همون سنسور z3 اما لنز خیر، المان‌های لنز سفارشی هست و کیفیت یک دوربین رو هم فقط سنسور تعیین نمیکنه. این گوشی اگر قویترین گوشی اندرویید نباشه یکی از قویترین‌هاست. بهترین سنسور اثر انگشت دنیا، کیفیت ساخت فوق العاده، قدرت پردازشی بالا و ارگونومی نسبتا مناسب (بهتر از z3 و note4 و ضعیفتر از Moto x) و برعکس اکثر چینیها پوسته نرم افزاری بسیار حرفه‌ای و خوش ساخت روی بستر اندرویید که یکی از نقاط قوت اساسی شرکت meizu هست طوری که رام معروف سیانوژن هم بعضی قابلیت‌های جالب نرم افزاری این سیستم عامل رو نداره. بگذریم بر عکس بعضی دوستان به نظر من ارزش خرید این گوشی فوق العاده بالاست به خصوص اینکه از گوشی‌های دیگه هم رده حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار ارزونتره تنها ایرادش مثل بقیه برندهای نوظهور چینی شیوه توزیعش هست که بیشتر آنلاینه و تهیش در خارج از چین خیلی مشکله.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲
این گوشی رو مدل بدون پروش رو من دارم یکی از بهترین و با کیفیت ترین اسمارتفونهای دنیاست تلفیقی از بدنه و متریال آیفون ۶ و سخت افزار سامسونگ تنها ایرادی که دارن ساپورت نرم افزاری کمی ضعیفه ... تا چند سال آینده چین بازار موبایل دنیا رو در دست میگیره . ...

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۶
دوست عزیز اون خبری که پخش شد با این تیتر بود Rumor: Samsung begins building chips for Apple معنی جمله ی بالا به صورته زیره شایعه : سامسونگ ساخت چیپ برای اپل را آغاز کرد میتونی توی سایت های منبع بررسی کنی