خانهاخبار
11 اپلیکیشن آیفون که از برنامه های اپل بهتر عمل می کنند

11 اپلیکیشن آیفون که از برنامه های اپل بهتر عمل می کنند

: بعضی از اپلیکیشن های پیش فرض اپل از اپلیکیشن های مشابه بهتر هستند و نیازهای کاربر را به طور کامل رفع می کنند. اما بلعکس بعضی از اپلیکیشن ها هستند که از برنامه های مشابه اپل بهتر عمل می کنند و شما می توانید از آنها به جای برنامه های پیش فرض اپل استفاده کنید.
۱۳۹۳/۴/۲۳

: بعضی از اپلیکیشن های پیش فرض اپل از اپلیکیشن های مشابه بهتر هستند و نیازهای کاربر را به طور کامل رفع می کنند. اما بلعکس بعضی از اپلیکیشن ها هستند که از برنامه های مشابه اپل بهتر عمل می کنند و شما می توانید از آنها به جای برنامه های پیش فرض اپل استفاده کنید.  در این پست به معرفی 11 اپلیکیشنی خواهیم پرداخت که جایگزینی مناسب برای برنامه های پیش فرض اپل می توانند باشند.

 

image

 

اما حال به معرفی این اپلیکیشن ها بپردازیم : 

 

1- اپلیکیشن ضبط صدای Recordium جایگزینی عالی برای Voice Memos:

 

image

 

اگر از برنامه ضبط صدای آیفون استفاده کرده باشید می دانید که این برنامه تنها به شما قابلیت ضبط صدا را می دهد. اما اپلیکیشن جایگزینی که خدمت شما معرفی می کنیم یک اپلیکیشن فوق العاده برای ضبط صدا محسوب می شود که شما علاوه بر ضبط صدا می توانید بخش های مهم آن را هایلایت کرده و روی آن عکس یا یادداشت قرار دهید. بدین ترتیب بعد از ضبط طولانی یک مصاحبه یا یک صدای طولانی می توانید قسمت های مهم آن را به راحتی گوش کنید. شاید جالب باشد بدانید که اپلیکیشن Recordium را یک تیم ایرانی توسعه داده و برنامه نویسی کرده اند. 

+ دانلود اپلیکیشن ضبط صدای Recordium

 

2- اپلیکیشن Vesper به جای Notes:

 

image

 

Vesper یک اپلیکیشن دفترچه یادداشت عالی است که جایگزینی کامل برای Notes محسوب می شود. در این اپلیکیشن یادداشت برداری علاوه بر ثبت متون می توانید تصاویرو تگ های خود را در کنار متون ثبت کنید. این اپلیکیشن طراحی ساده ای داشته و به خوبی جایگزین اپ یادداشت برداری آیفون می شود. 

+ دانلود اپلیکیشن Vesper 

 

3- Fantastical 2 جایگزین عالی Calendar: 

 

image

 

اگر اتفاقات روزانه خود را به طور مداوم در تقویم گوشی ثبت کرده و قرارهای خود را بدین صورت ثبت می کنید این اپلیکیشن به خوبی زمان شما را مدیریت کرده و جایگزینی عالی برای تقویم گوشی محسوب می شود. این اپلیکیشن طراحی جذابی داشته و کاربر از کار با آن خسته نمی شود. 

+ دانلود اپلیکیشن Fantastical 2

 

 4- Humin جایگزینی برای Contacts

 

image

 

این اپلیکیشن جایگزینی خوب برای دفترچه تلفن شما محسوب می شود. به کمک این اپلیکیشن می توانید لیست اسامی دفترچه تلفن خود را بر اساسی به غیر از الفبا مشاهده کرده و آن ها را مرتب کنید. 

+ دانلود اپلیکیشن Humin

 

5- Spotify به جای Music 

 

image

 

اگر اهل موسیقی باشید قطعا با اپلیکیشن اسپاتیفای آشنا هستید. این اپلیکیشن یک مجموعه بزرگ از موسیقی های دنیا محسوب می شود که می توانید جایگزین خوبی برای آلبوم موسیقی گوشی شما محسوب شود. 

+ دانلود اپلیکیشن Spotify

 

6 - Dark Sky به جای Weather 

 

image

 

اپلیکیشن هواشناس آیفون، اپی ساده محسوب می شود که اطلاعات پایه ای از آب و هوای فو روزهای آینده به ما می دهد. اما اگر به دنبال اطلاعات دقیق تر به همراه یک رابط کاربری جذاب هستید Dark Sky اپلیکیشنی عالی برای شما محسوب می شود. 

+ دانلود اپلیکیشن DarkSky

 

7- Chrome به جای Safari

 

image

 

اگر از طرفداران گوگل باشید مسلما از کروم به عنوان مرورگر خود استفاده می کنید. سرعت بالا و طراحی جذاب از ویژگی های این مرورگر محسوب می شود که می تواند جایگزینی مناسب برای مرورگر پیش فرض آیفون باشد.

+دانلود اپلیکیشن Chrome 

 

8- Gmail به جای Mail 

 

image

 

اگر ایمیل اصلی شما بر روی Gmail است به شما توصیه می کنیم تا از اپلیکیشن Gmail به جای اپلیکیشن پیش فرض Mail آیفون کار کنید. سرعت بالاتر، نوتیفیکیشن های هدفمندترو امکان سوییچ ساده بین 5 اکانت جیمیل از ویژگی های این اپلیکیشن محسوب می گردد.

+ دانلود اپلیکیشن Gmail

 

9- Hop برای کسانی که دوست دارند ایمیل های خود را در محیطی شبیه به چت دریافت کنند. 

 

image

 

اگر دوست دارید ایمیل های خود را به صورت باکس های پشت سر هم و به مانند چت مشاهده کنید، اپلیکیشن Hop گزینه خوبی برای شما محسوب می گردد. در این اپلیکیشن ایمیل های شما و مخاطبتان به صورت پشت سر هم در یک فضا به نمایش در خواهد آمد.

+ دانلود اپلیکیشن Hop

 

10- Flayvr به جای Photos 

 

image

 

اگر دوست دارید آلبوم عکس خود را بر روی گوشی سر و سامان دهید این اپلیکیشن یک گزینه عالی برای شما محسوب شده و کمک می کند تا عکس های خود را مدیریت و مرتب کنید. این اپلیکیشن جایگزینی مناسب برای Photos محسوب می شود. این اپلیکیشن قادر است عکس ها را بر اساس مکانی که در آن حضور داشتید و همینطور مناسبت ها، تقسیم بندی کند.

+ دانلود اپلیکیشن Flayvr

 

11- استفاده از Google Map به جای Map

 

image

 

نقشه اپل هنوز هم راه زیادی برای رسیدن به بلوغ نقشه گوگل دارد. بنابراین یکی از بهترین جایگزین ها برای این اپلیکیشن Google Map است. نقشه های دقیق تر و مسیریابی بهتر از ویژگی های اصلی اپلیکیشن نقشه گوگل محسوب می شود. 

+ دانلود اپلیکیشن Google Map

 

اما اینها بخشی از اپلیکیشن هایی بودند که می توانند جایگزین برنامه های پیش فرض اپل شوند. به نظر شما کدام یک از این جایگزینی ها حیاتی محسوب می شود؟ از کدام یک از این اپلیکیشن ها پیش از این استفاده کرده اید؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۴
بابا تو رو خدا اذیت نکنید سافاری بینظیره من کروم هم داشتم همش هنگه آخه جیمیل که مال جیمیله فقط مگه خود میل اپل چه اشکالی داره Weather و contact هم همه کار میکنن تو این 11 تا فقط map ایراد داره

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
one m8 ------ xperia z2 +++++++

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
دم ایرانی ها گرم که برنامشون جزو برترین ها هست

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
بنظر من تمام اپهای پیش فرض خود اپل براحتی از عهده تمام کارها و درخواستها بر می ایند.

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۳
سلام ممنون از مقاله های خوبتون لطفا از این سبک ها ( در مورد ایفون ) بشتر بگذارید دستتون درد نکنه .