خانهاخبار
گوشی جدید ویوو نمایشگر بزرگ و باتری حجیم را به همراه خواهد داشت

گوشی جدید ویوو نمایشگر بزرگ و باتری حجیم را به همراه خواهد داشت

به تازگی مشخصات فنی گوشی ویوو V30e لو رفته که خبر از تراشه کوالکام، باتری حجیم و سنسور IMX882 سونی می‌دهند.

۱۴۰۳/۱/۲۸

ویوو ظاهرا به زودی مدل جدیدی از سری ویوو V30 را روانه بازار می‌کند که ویوو V30e نام دارد و چهارمین نسخه این سری محسوب می‌شود. در حال حاضر، سری ویوو V30 شامل سه مدل به نام‌های ویوو V30، ویوو V30 پرو و ویوو V30 لایت می‌شود.

هفته گذشته، تصویری از جعبه فروش ویوو V30e در دسترس کاربران قرار گرفت که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. حالا نیز به تازگی وبسایت 91Mobiles بخشی از مشخصات فنی این گوشی را به اشتراک گذاشته است. 

جعبه فروش ویوو V30e

طبق گزارش این وبسایت، ویوو V30e به نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. 

سخت‌افزار گوشی جدید ویوو تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک خواهد بود. اوایل سال جاری میلادی نیز ویوو V30e با شناسه مدل V2339 و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک در گیک‌بنچ ثبت شد. پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ همچنین تایید کرده که این گوشی با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. به علاوه، شایعه شده که ویوو V30e از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد.

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی ویوو V30e باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن خواهد بود که احتمالا از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین وبسایت 91Mobiles گزارش کرده که ویوو V30e به نازک‌ترین گوشی بازار با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بدل خواهد شد.

سیستم دوربین ویوو V30e احتمالا شامل سنسور اصلی IMX882 سونی خواهد بود که از قابلیت لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد شد. متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به جزئيات فنی دیگر دوربین‌های گوشی ویوو نشده است.

در حال حاضر، اطلاعات مرتبط به برچسب قیمتی و زمان عرضه ویوو V30e مشخص نشده است. البته با توجه به انتشار تصویر جعبه فروش این گوشی، انتظار داریم که محصول جدید ویوو در طی ماه جاری و یا ماه آینده معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)