خانهاخبار
طراحی و پردازنده Oppo K12 در تصویر بنچمارک آن فاش شد

طراحی و پردازنده Oppo K12 در تصویر بنچمارک آن فاش شد

انتظار می‌رود اوپو K12 با سیستم‌عامل ColorOS 14 بر پایه اندروید 14 به بازار عرضه شود.
 

۱۴۰۳/۱/۲۸

شرکت اوپو به‌نظر می‌رسد در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی گوشی هوشمند K12 در بازار چین باشد، به گونه‌ای که این گوشی ممکن است نسخه‌ی تغییر نام‌یافته‌ی  وان‌پلاس Nord CE 4 باشد که اخیراً به‌طور رسمی معرفی شده است.

اطلاعات فوق از طریق منبع معتبر Digital Chat Station به‌دست آمده است که تصویری از این گوشی را منتشر کرده و طراحی آن را نمایان کرده است.

تصویر منتشر شده، ظاهر گوشی را به‌طور کامل شبیه به Nord CE 4 نشان می‌دهد، با این تفاوت که لوگوی اوپو به جای لوگوی وان‌پلاس در پشت گوشی قرار دارد.

Oppo-K12-Design-Launch.jpg

علاوه بر این، نتایج بنچمارک عملکرد K12 نیز با شماره مدل PJR110 در پایگاه داده‌ی Geekbench ثبت شده است. این گوشی هوشمند در آزمون‌های تک‌هسته‌ای با امتیاز ۱۱۳۴ و در آزمون‌های چند هسته‌ای با امتیاز ۲۹۷۵ عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است.

اطلاعات دیگری از گوشی جدید اوپو K12 به تازگی به دست رسیده است که نشان می‌دهد این دستگاه با امکانات ویژه‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

نتایج بنچمارک گوشی اوپو K12

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی از یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای به نام «Crow» به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 720 بهره می‌برد که توسط کمپانی Qualcomm تأیید شده است. همچنین، انتظار می‌رود که این دستگاه با مدل‌های مختلفی از رم تا حداکثر ۱۲ گیگابایت عرضه شود و سیستم‌عامل آن ColorOS 14 بر پایه‌ی اندروید ۱۴ باشد.

در مورد صفحه نمایش، اوپو K12 با صفحه‌ای AMOLED به اندازه ۶.۷۴ اینچ و رزولوشن FHD+ که قابلیت نمایش با نرخ به‌‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز را دارد، به بازار خواهد آمد.

از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اصلی دوربین پشتی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

از لحاظ ذخیره‌سازی، این گوشی می‌تواند تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی UFS 3.1 داشته باشد و در مدل رده‌بالا با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x عرضه شود. همچنین، باتری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

قابلیت‌های دیگری که در این گوشی قابل مشاهده است شامل بلندگوهای استریو دوگانه، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و فرستنده‌ی مادون قرمز (IR blaster) می‌باشد.

با اعلام نزدیک شدن به زمان عرضه، منتظریم که شرکت اوپو به زودی تاریخ رسمی عرضه‌ی گوشی K12 را اعلام نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)