خانهاخبار
اولین گوشی تاشو فلیپ وان پلاس با یک قابلیت کمیاب در راه است

اولین گوشی تاشو فلیپ وان پلاس با یک قابلیت کمیاب در راه است

گزارشی ادعا کرده که گوشی تاشو صدفی وان پلاس به سنسور تله‌فوتو مجهز خواهد بود که یک ویژگی کمیاب در بین گوشی‌های تاشو فلیپ است.

۱۴۰۳/۱/۲۸

سال گذشته، وان پلاس از نخستین گوشی تاشو خود یعنی وان پلاس اوپن رونمایی کرد که به مشخصات فنی قابل توجهی مجهز است. حالا اما یک افشاگر چینی ادعا کرده که اولین گوشی تاشو فلیپ این برند در راه است.

افشاگری به نام Smart Pikachu با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که گوشی تاشو فلیپ بعدی اوپو از سنسور تله‌فوتو و دوربین ماکرو بهره خواهد برد. در ادامه، این افشاگر ادعا کرده که وان پلاس نیز در حال توسعه یک گوشی تاشو فلیپ است که به دوربین تله‌فوتو و سنسور ماکرو مجهز است.

اوپو فایند N3 فلیپ

سیستم دوربین مشابه به طور غیر مستقیم نشان می‌دهد که شاید نخستین گوشی تاشو وان پلاس نسخه ری‌برند دستگاه تاشو صدفی اوپو باشد. 

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس اوپن به عنوان نسخه ری‌برند اوپو فایند N3 عرضه شد. در این راستا، چندان دور از ذهن نیست که گوشی تاشو صدفی وان پلاس نیز نسخه‌ای از گوشی اوپو فایند N5 فلیپ باشد. 

در طی چند وقت گذشته، گوشی‌های تاشو فلیپ زیادی با قیمت رقابتی روانه بازار شده‌اند که رقابت‌ها در بازارهای تاشو را داغ‌تر از قبل کرده‌اند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد با عرضه گوشی تاشو فلیپ خود سهمی از این بازار آینده‌دار را کسب کند.

گوشی تاشو وان پلاس

شایان ذکر است که دوربین تله‌فوتو یک ویژگی کمیاب در بین گوشی‌های تاشو فلیپ به شمار می‌رود. در واقع، اوپو فایند N3 فلیپ تنها گوشی فلیپ بازار گوشی‌های تاشو است که به سنسور تله‌فوتو مجهز شده است.

در پایان گزارش خود، Smart Pikachu اذعان داشته که ویوو و اوپو هنوز روند توسعه گوشی‌های تاشو فلیپ را متوقف نکرده‌اند. ظاهرا روند توسعه محصولات تاشو فلیپ این دو شرکت تنها یک نیم‌سال عقب‌تر از سایر رقبا است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)