خانهاخبار
شیائومی نخستین تیزر‌های حلقه هوشمند بلک شارک را منتشر کرد

شیائومی نخستین تیزر‌های حلقه هوشمند بلک شارک را منتشر کرد

شرکت شیائومی به تازگی تیزر‌هایی از نخستین حلقه هوشمند خود با برند بلک شارک را منتشر کرده است.

۱۴۰۳/۱/۲۷

برند بلک شارک که نقش یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی با تمرکز روی گیمینگ را دارد؛ به تازگی تیزر‌هایی از نخستین حلقه هوشمند خود را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. این حلقه هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای و قرمز-مشکی در این تیزر‌ها قابل مشاهده است و ضخامت آن نیز به ۲.۲ میلی متری می‌رسد.

shark 1.jpg

خطی به رنگ مشکی در بخش بیرونی این حلقه قابل مشاهده است که به احتمال زیاد، کاربرد آن تشخیص فرامین لمسی خواهد بود. به گفته بلک شارک، این حلقه قابلیت‌هایی مانند سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و حتی سنجش دمای بدن کاربر را به همراه دارد. 

بلک شارک همچنین ادعا می‌کند که عمر باتری این حلقه هوشمند با استفاده از کیس شارژ، به حدود ۱۸۰ روز می‌رسد! این میزان عمر باتری در مقایسه با دستگاه‌هایی چون ساعت‌های هوشمند، واقعا تحسین برانگیز است. البته، باید گفت که بلک شارک اشاره‌ای به عمر باتری مستقل این دستگاه نداشته است و هنوز مشخص نشده که بدون در نظر گرفتن کیس شارژ، این حلقه هوشمند چقدر دوام می‌آورد. 

shark 2.jpg

متاسفانه، شیائومی در این تیزر‌ها اشاره‌ای به تاریخ عرضه و قیمت حلقه هوشمند بلک شارک نداشته است. با این وجود، احتمالا در هفته‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره این محصول خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)