خانهاخبار
مشخصات فنی پرچمدار موتورولا فاش شد؛ رقیب شایسته دیگر پرچمدارها؟

مشخصات فنی پرچمدار موتورولا فاش شد؛ رقیب شایسته دیگر پرچمدارها؟

موتورولا اج ۵۰ اولترا به لطف شارژ ۱۲۵ واتی، تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی می‌تواند به پرچمدار تمام‌عیار موتورولا بدل شود.

۱۴۰۳/۱/۲۷

موتورولا فردا (۱۶ آوریل / ۲۸ فروردین) از سری موتورولا اج ۵۰ رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل موتورولا اج ۵۰ فیوژن، اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ اولترا خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، موتورولا اج ۵۰ اولترا قرار است به پرچمدار این برند بدل شود.

تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون موتورولا اج ۵۰ اولترا منتشر شده و حالا به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar لیست کامل مشخصات فنی این گوشی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) به اشتراک گذاشته است. 

سری اج موتورولا.jpg

طبق توییت این افشاگر، موتورولا اج ۵۰ اولترا به نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد شد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود که جدیدترین تراشه کوالکام محسوب می‌شود.

منبع تغذیه موتورولا اج ۵۰ اولترا باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از ظرفیت پایین‌تری در مقایسه با دیگر پرچمدارهای بازار بهره می‌برد. با این وجود، گوشی جدید موتورولا همچنان با توان شارژ ۱۲۵ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه سرعت شارژ به شمار خواهد رفت. 

پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر،‌ وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

لیست مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ اولترا.jpg

به مانند نسخه پرو سری، موتورولا اج ۵۰ اولترا نیز از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 برخوردار خواهد شد. این گوشی همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر Hello UI عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود موتورولا اج ۵۰ اولترا با قیمتی رقابتی در مقایسه با گلکسی اس ۲۴ اولترا،‌ آیفون ۱۵ پرو مکس و پیکسل ۸ پرو روانه بازار شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)