خانهاخبار
نسل جدید گوشی تاشوی موتورولا ریزر یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

نسل جدید گوشی تاشوی موتورولا ریزر یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

گوشی تاشوی موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ به تازگی موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده است.

۱۴۰۳/۱/۲۶

شرکت موتورولا چندی پیش از گوشی‌های موتو اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ اولترا رونمایی کرد و به ادعای بسیاری از رسانه‌ها، محصول بعدی این شرکت گوشی تاشویی در سری ریزر با نام احتمالی ریزر پلاس ۲۰۲۴ خواهد بود. این گوشی که تا به حال جزئیات چندانی درباره آن در دسترس نبود؛ به تازگی و با شماره مدل XT2453-2، موفق به دریافت تاییدیه مخابراتی از کشور چین شده است.

moto 1.jpg

متاسفانه، در این گواهی شاهد اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری گوشی تاشوی جدید موتورولا نیستیم؛ اما یکی از افشاگران چندی پیش اعلام کرده بود که این گوشی با شماره مدل XT-2453-3 به بازار آمریکا راه خواهد یافت. با توجه به شباهت شماره مدل این دستگاه با گفته‌های این افشاگر، می‌توان حدس زد که این گوشی همان ریزر پلاس ۲۰۲۴ باشد. همچنین به نظر می‌رسد که این محصول فاصله چندانی با عرضه در بازار چین ندارد.

moto 2.jpg

در ماه ژانویه، رندر‌هایی از این گوشی نیز فاش شدند که نشانگر عدم تغییرات گسترده در طراحی ریزر پلاس ۲۰۲۴ هستند. نمایشگر کاور این گوشی، همچنان در بخش بالایی قاب پشتی قرار دارد و دو دوربین دستگاه نیز همچنان روی این نمایشگر قابل مشاهده هستند. موتورولا هنوز اشاره‌ای رسمی به تاریخ عرضه و قیمت ریزر پلاس ۲۰۲۴ نداشته است؛ اما احتمالا در هفته‌های آتی شاهد انتشار تیزر‌هایی از این محصول خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)