خانهاخبار
برخی از مشخصات سخت افزاری تبلت پوکو پد فاش شدند

برخی از مشخصات سخت افزاری تبلت پوکو پد فاش شدند

در امروز شاهد افشای برخی از مشخصات سخت افزاری تبلت جدید پوکو پد هستیم.

۱۴۰۳/۱/۲۶

طرفداران برند پوکو همچنان در انتظار عرضه سری گوشی‌های پوکو F6 هستند و به ادعای برخی از رسانه‌ها، پوکو F6 و F6 پرو طی ماه مه روانه بازار جهانی خواهند شد. این برند زیر مجموعه شیائومی همچنین قصد رونمایی از نخستین تبلت خود را دارد که چندی پیش با شماره مدل 2405CPCFBG موفق به دریافت تاییدیه EEC از اروپا شد.

redmi 1.jpg

در امروز افشاگری به نام «Kacper Skryzpek» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، ادعا کرده که تبلت پوکو پد در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد. این تبلت احتمالا نسخه‌ای ری‌برند شده از شیائومی ردمی پد پرو خواهد بود که چندی پیش به همراه چیپست اسنپدراگون 7s نسل دوم روانه بازار کشور چین شد. 

به گفته این افشاگر، پوکو پد نیز همانند ردمی پد پرو تنها از اتصال به وای فای پشتیبانی می‌کند و خبری از نسخه‌ای با درگاه اختصاصی سیم‌کارت نخواهد بود. این تبلت که شماره مدل 2405CPCFBG را دارد؛ احتمالا دارای نمایشگری ۱۲.۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

poco 2.jpg

در بخش پردازنده، شاهد استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 7s نسل دوم هستیم که توسط حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این تبلت که سیستم عامل اندروید ۱۴ را به همراه دارد؛ از یک باتری ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌کند. پوکو پد پرو دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و از جمله سایر امکانات آن می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون و اسپیکر‌های چهارگانه اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)