خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE با نمایشگر ۶۰۰۰ نیتی رسما معرفی شد

ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE با نمایشگر ۶۰۰۰ نیتی رسما معرفی شد

ریلمی امروز از میان‌رده جدیدی رونمایی کرد که به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه، نمایشگر  ۱۲۰ هرتزی و شارژ ۱۰۰ واتی مجهز شده است.

۱۴۰۳/۱/۲۳

برند ریلمی به تازگی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرده که ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE نام دارد. این گوشی میان‌رده که به عنوان نسخه نسل جدید ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE عرضه خواهد شد با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر با روشنایی ۶۰۰۰ نیتی و تراشه جدید کوالکام همراه شده است.

برگ برنده گوشی ریلمی:‌ نمایشگر

مهمترین ویژگی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE نمایشگر آن است. این گوشی به پنل ۶٫۷۸ اینچی اولد با متریال روشنایی S1 شرکت BOE مجهز شده است. در این رابطه، نمایشگر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE قادر است که به روشنایی ۶۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

البته باید اشاره کرد که روشنایی ۶۰۰۰ نیتی احتمالا فقط در بعضی از شرایط مانند پخش محتوای HDR فعال خواهد شد. روشنایی استاندارد گوشی در حالت خودکار برابر با ۱۶۰۰ نیت است در حالی که در حالت دستی نمایشگر گوشی از روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی ریلمی جی ‌تی نیو ۶ اس ای

نمایشگر ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با فناوری LTPO 8T برخوردار است. برای پاسخ سریع به لمس، گوشی ریلمی از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۵۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE همچنین فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM را به همراه دارد. به علاوه، نمایشگر این گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. به لطف حاشیه‌های فوق‌نازک ۱٫۳۶ میلی‌متری، گوشی ریلمی تجربه بصری چشمگیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای محافظت از چشم کاربران، ریلمی در گوشی جدید خود از فناوری محافظت چشم هوش مصنوعی Greenfield و فناوری محافظت چشم مخصوص بازی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کرده است. 

ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد که مدل نقره‌ای‌رنگ آن از پوشش آینه‌ای نانو و فناوری AG بهره می‌برد تا حس‌وحال بافت تیتانیوم را برای کاربران به ارمغان بیاورد. 

رنگ بندی ریلمی جی تی نیو ۶ اس ای

عملکرد پردازشی و باتری

قلب تپنده ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه است که بر پایه معماری و فرآیند ساخت مشابه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه توسعه داده شده است. 

برای مدیریت حرارت تولید‌شده از فعالیت پردازنده، گوشی ریلمی به سیستم خنک‌کننده بزرگی مجهز شده است. برای کاربران علاقه‌مند به بازی، ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE از قابلیت GT mode 5.0 برای بهینه‌سازی عملکرد بازی، پنل Geek Performance برای کنترل عملکرد پردازشی دستگاه و حالت Burning mode برای افزایش قدرت پردازنده پشتیبانی می‌کند.

انرژی موردنیاز تراشه ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به لطف تراشه مدیریت مصرف SUPERVOOC S، عمر باتری گوشی افزایش پیدا می‌کند. 

علی‌رغم بهره‌مندی از باتری حجیم، ریلمی موفق شده که وزن گوشی خود را کمتر از ۲۰۰ گرم نگه دارد. به طور دقیق‌تر، وزن این دستگاه برابر با ۱۹۱ گرم است. 

با شارژ سریع ۱۰۰ واتی، باتری ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE تنها در عرض ۱۲ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. ریلمی تضمین کرده که سلامت باتری این گوشی پس از گذشت چهار سال نیز حفظ خواهد شد. 

ریلمی جی تی نیو ۶ اس ای

ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE از دستیار هوشمند Xiaobu بهره می‌برد که می‌تواند برخی تسک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ترجمه آنلاین، تولید محتوا، خلاصه‌نویسی مقاله‌ها و خلاصه‌سازی تماس‌ها را انجام دهد.

دوربین‌ها و دیگر قابلیت‌ها

در پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE دو حلقه دوربین قرار دارد که در آن‌ها سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی IMX355 جای گرفته‌اند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE می‌توان به NFC، جی‌پی‌اس دوباند، گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP65، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و رابط کاربری Realme UI 5.0 اشاره کرد.

قیمت کانفیگ‌های مختلف ریلمی جی‌تی نئو ۶ به قرار زیر است:

  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱٬۶۹۹ یوآن (۲۳۵ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱٬۸۹۹ یوآن (۲۶۰ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲٬۰۹۹ یوآن (۲۹۰ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲٬۳۹۹ یوآن (۳۳۰ دلار)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)