خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.1 در دسترس قرار گرفت

بروزرسانی One UI 6.1 در دسترس قرار گرفت

جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ امروز در اختیار محصولات پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ قرار گرفت.

۱۴۰۳/۱/۹

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سیستم Galaxy AI و تمامی قابلیت‌های آن امروز برای محصولات پرچمدار سال ۲۰۲۳ میلادی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس، گلکسی اس ۲۳ اولترا، گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ عرضه شد. 

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI در قالب بروزرسانی جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 6.1 در دسترس قرار گرفته است. این بروزرسانی برابر با ۳ گیگابایت حجم دارد و برای کاربران حاضر در ایالات متحده، حوزه اروپا و هند عرضه شده است. شایان ذکر است که بروزرسانی One UI 6.1 به تدریج و در طی روزهای آینده برای سایر بازارها نیز منتشر خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد سامسونگ ادعا کرده که با عرضه بروزرسانی One UI 6.1، قابلیت‌های Galaxy AI برای حدود ۱۰۰ میلیون کاربر در دسترس قرار می‌گیرد. 

Galaxy z fold 5

لیست تغییرات One UI 6.1 طولانی است ولی ویژگی اصلی این بروزرسانی اضافه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ به شمار می‌رود.

گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ قابلیت‌های مهمی Circle to Search را دریافت می‌کنند که به کمک آن، کاربران قادر خواهند بود که هر آیتمی که به روی نمایشگر گوشی نقش بسته را در گوگل جستجو کنند. 

دیگر ویژگی برجسته Galaxy AI قابلیت ترجمه زنده تماس‌های صوتی و مکالمات است. البته به لطف این قابلیت، ترجمه متون و اسناد نیز امکان‌پذیر می‌شود. دیگر ویژگی‌های Galaxy AI شامل رونوشت ضبط صدا و هوش مصنوعی مولد برای تولید تصاویر و والپیپرها می‌شوند.

جدا از قابلیت‌های هوش مصنوعی، One UI 6.1 بهبودهای را در زمینه عمر باتری، تجربه کاربری و امکانات امنیتی به ارمغان می‌آورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)